Čtvrtek , 17. 07. 2025

Martina

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Závody v pokroku v oblasti umělé inteligence jsou v plném proudu. Jednotlivé společnosti dělají vše proto, aby mohli zákazníkům nabídnout lepší možnosti AI. Po dlouhé době je tu něco, v čem mohou technologičtí giganti skutečně soutěžit. Jedna z nejznámějších technologických společností, Huawei, se zaměří na zvýšení výroby svého AI čipu Ascend 910B na úkor výroby svých telefonů Mate 60, alespoň v jednom závodě.
Každému z nás se jistě stalo, že jsme omylem smazali soubor, zavadili o Delete, anebo se k němu chtěli později vrátit. První možností je Koš ve Windows již od pradávna. Co dělat, když jste jej vysypali (často automaticky), anebo jste tak učinili např. na paměťové kartě či flash disku, kde koš není nastaven? Zde přichází ke slovu různé utility, které data dokáží „vytáhnou ze záhrobí“. Jako dnes testovaný program EaseUS Data Recovery Wizard.
VisionBook 11Wa v nás vzbudil nemalá očekávání, jak si Umax zvládne poradit nejen s výkonnějším a také energeticky náročnějším Celeronem (oproti Atomu) v šasi tabletu, kde ještě udělal místo na M.2 disk a zadní kameru. Jak to celé ladí, když přidali i operační paměť? Odpovězme v recenzi.
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Nepřehlédněte

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek