Neděle , 01. 06. 2025

Laura

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Externí reproduktor jsme v testu dlouho neměli. Námi dnes testovaný kousek navíc prošel snad všechny redakce v republice a na srovnávacích webech je populární. Asi bude dobrý, říkáme si, zkusíme jej tedy i my. Jak si povede ve zkoušce odolnosti? Pojďte se kouknout, asi se budete divit...
Poměrně dlouhou dobu jsem neměl možnost vzít do rukou telefon z jiné země původu, než asijské. Až nyní jsem dostal možnost podívat se na smartphone od polského výrobce myPhone. Ten zatím zcela neprorazil (alespoň na tuzemském trhu), nicméně vyrazil do boje s nejlevnějším smartphonem na trhu – myPhone 6 FUN Lite. Telefon se dá pořídit za doporučených 1 490 Kč, nebo levněji. Otázka zní, co za oněch 15 stovek dostaneme?

Nepřehlédněte

Google přináší generativní umělou inteligenci a to přímo do své aplikace Mapy Google. Nově pomohou uživatelům najít zajímavá místa pomocí velkých jazykových modelů (LLM). Tato funkce bude odpovídat na dotazy týkající se doporučení restaurací nebo nákupů, například pomocí svého LLM „analyzuje podrobné informace Map o více než 250 milionech míst a důvěryhodné statistiky od naší komunity více než 300 milionů přispěvatelů, abyste mohli rychle zjistit, kam jít.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek