Sobota , 07. 06. 2025

Iveta

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Každý, kdo vlastní chytrý i hloupý mobil, jistě někdy řešil problém s nabíječkou, resp. absencí energie pro dobití telefonu, když jste třeba v přírodě či nemůžete dlouze setrvávat u zásuvky. Pro takové případy „bůh“ vymyslel powerbanky jako A-Data A10050.

Niceboy voděodolné reproduktory umí, o tom jsme se již několikrát přesvědčili (např. první Raze nebo Raze 2 Twins). Dnes rozbalíme novinku Raze 4 Origin, která chce kromě krytí IP67 oslovit také výkonem 20 W a výdrží kolem 20 hodin a FM rádiem s integrovanou anténou. Nic z toho nezní špatně, tak uvidíme v recenzi.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek