Neděle , 23. 02. 2025

Svatopluk

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

VisionBook 11Wa v nás vzbudil nemalá očekávání, jak si Umax zvládne poradit nejen s výkonnějším a také energeticky náročnějším Celeronem (oproti Atomu) v šasi tabletu, kde ještě udělal místo na M.2 disk a zadní kameru. Jak to celé ladí, když přidali i operační paměť? Odpovězme v recenzi.
Spolu s novým laptopem VisionBook 14Wa s volným slotem pro 2,5palcový disk jsme se rozhodli otestovat jeho možnosti i pomocí SSD disku Transcend SSD230S. S kapacitou 512 GB zaplatíte sice jen o tisícovku méně než za notebook, přesto ale zkusme ilustrovat možný přínos pro slabší stroje.
Dobrých levných akčních kamer je jako šafránu, BML cShot1 4K s doporučenou cenou 1 390 Kč vypadá jako jedna z nich. Příbuznost s dražším sourozencem BML cShot3 4K nezapře a to je dobře.
Testovanou kameru nekoupíte s hromadou více či méně zbytečného příslušenství, to si musíte dokoupit později. Dostáváte pouze kameru s USB kabelem a akumulátorem, což nebývá v tomto segmentu časté. Pro někoho klad, jinému to vadit může. Je Mi Action Camera 4K čistokrevným lovcem adrenalinu či spíše zmenšeným digitálním fotoaparátem pro náročnějšího uživatele?

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek