Úterý , 22. 07. 2025

Magdaléna

Před Vánoci se notebooky prodávaly lépe

Autor: Stuart Miles, FreeDigitalPhotos.net
Autor: Stuart Miles, FreeDigitalPhotos.net

17. 01. 2014

17. 01. 2014

Dle zjištění serveru Digitimes vzrostly celosvětově prodeje notebooků v posledním „kvartálu“ roku 2013 o 4,1 %. Růstu zájmu ze strany koncových zákazníků i firem pomohly levné procesory od Intelu.

Druhou stanou mince zůstává fakt, že celosvětově přesto dodávky v roce 2013 spadly o 10,6 %, což i přes chvilkový záchvěv optimizmu koresponduje s dřívějšími informacemi od stejného zdroje.

Autor: Stuart Miles, FreeDigitalPhotos.netZ výrobců si koncem roku 2013 nejlépe stálo Lenovo, špatně si nevedl ani Asustek a Acer opět díky levným modelům. HP byl jedním z mála výrobců, jemuž objednávky stagnovaly i v tomto období, protože vzdělávací instituce, na které se orientuje, nakupovaly málo.

Žebříček výrobců za rok 2013 vypadá následovně:

  • 1) Lenovo (vyhrálo a na první příčce vystřídalo HP)
  • 2) HP
  • 3) Dell (předběhl Acer na třetí příčce)
  • 4) Acer
  • 5) Apple (díky MacBooku Pro vytlačil Toshibu)
  • 6) Toshiba
  • 7) Samsung

Zdroj: Digitimes

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Bose představilo dvě nové audio novinky – bezdrátová sluchátka QuietComfort Earbuds s aktivním potlačením hluku a kompaktní soundbar Smart Soundbar s podporou Dolby Atmos. Obě zařízení lákají na špičkový zvuk a moderní funkce za dostupnou cenu, což z nich dělá atraktivní volbu pro náročné uživatele, kteří hledají kvalitní poslech jak pro hudbu, tak pro filmy.

Každý, kdo vlastní chytrý i hloupý mobil, jistě někdy řešil problém s nabíječkou, resp. absencí energie pro dobití telefonu, když jste třeba v přírodě či nemůžete dlouze setrvávat u zásuvky. Pro takové případy „bůh“ vymyslel powerbanky jako A-Data A10050.

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek