Pátek , 29. 11. 2024

Zina

Radujme se, veselme se – Tamagotchi je zpět!

24. 11. 2013

24. 11. 2013

Všichni si jistě pamatujeme tuto hračku, která byla hitem v 90. letech. Ano, je tomu už 17 tet, co Tamagotchi spatřilo světlo světa. Nyní je zpět – lepší, chytřejší. Bude i zábavnější?

Japonská společnost Bandai se rozhodla vzkřísit svoji hračku pod značkou Tamagotchi Friends (Tamagotchiho přátelé) v Evropě ještě před Vánocemi, v USA se jej pak dočkají až na podzim příštího roku. Navazovat je asi na co, vždyť původních verzí se prodalo přes 79 milionů kusů. Vynásobte si to očekávanou cenou okolo 20 USD (asi 400 Kč ) a vyjde vám potenciální zisk

A kde jinde než v Japonsku by si měli být vědomi skutečnosti, že původní koncept by asi dnešní děti, odkojené chytrými telefony, tablety apod. neoslovil. Proto i nový Tamagotchi musel vyspět a má nabídnout (oproti staršímu, resp. zastaralému, bráškovi) nové funkce: budete si moci vybrat mezi různými osobnostmi virtuálního přítele, který bude též schopen komunikovat s dalšími Tamagotchi, sdílet zprávy, hry a další věci.

Zdroj: Gizmodo, Tamgotchi Friends

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

I v dnešní době je hodně lidí, kteří telefonování za volantem řeší po staru – buď nevolají, nebo zvednou telefon k uchu, bezpečnost nebezpečnost, pokuta ne pokuta. Já jsem nějakou dobu toto řešil telefonem v držáku a hlasitým odposlechem. Levné, ale nepohodlné. Do doby, než na mě vykoukl testovaný produkt od BML doslova za pár korun…
Spolu s Halloweenem (resp. v USA po Dni díkůvzdání) nás již několik dní prodejci atakují nabídkami na tzv. Black Friday, prodejní akci importovanou s již zmíněným svátkem z USA. Každý někdy podlehne a koupí věc, kterou nepotřebuje. Zalíbila ss Ferrari PowerBank Soft Rubber 5000 mAh Black. Záložní kapesní baterie jako každá jiná, pouze vybavená logem Ferrari. Za cenu prý o 40 % nižší, nekupte to. :o)
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek