Tato věc patří do trochu jiného soudku, než běžně testujeme. Značka TrueLife patří do portfolia české společnosti elem6, které čítá také značku Lamax. Zaměřuje se na elektroniku určenou k péči o zdraví či tělo jako elektrické kartáčky, chytré váhy či teploměry, tlakoměry. S jednou takovou novinkou vás zkusíme v rychlosti seznámit.
Záludná otázka – víte, kdy vznikl první chytrý telefon? Applu je z velké části přisuzováno to, že v roce 2007 zahájil boom chytrých telefonů s původním iPhonem. Samozřejmě, že iPhone nebyl první smartphone – ten přišel o mnoho let dříve a překvapivě nenesl jméno BlackBerry nebo Nokia. Pojďme se trochu vzdělat v historii smartphonů.
První humanoidní robot s AI vyvinutý pro výuku v Indii přitahuje pozornost napříč platformami sociálních médií. Humanoidní žena v sárí zvaná „Iris“, vyvinutá firmou Makerlabs Edutech, začala učit v jižním státě Kerala. Iris je také součástí projektu Atal Tinkering Lab 2021 NITI Aayog (špičkový think tank indické vlády pro veřejnou politiku), jehož cílem je zvýšit mimoškolní aktivity ve škole.
Sluchátka Niceboy HIVE bones využívají technologii vedení zvuku přes lícní kosti. Váš zvukovod zůstává stále otevřený, takže slyšíte zvuky okolí. Pro mne je toto nesporná výhoda, například při jízdě na kole nebo při běhání. Ten, kdo se naopak chce od okolních zvuků oprostit, tomu bychom je nedoporučovali.
Nabídce na testování odolného hardwaru neodoláme nikdy, tyto věci nás baví. Testování není pouze o naměření výkonu a popisu funkčnosti. Lze si vyhrát s tím, co věc vydrží, přesně tento postup jsme zvolili u disku HD770G. Sáhli jsme třeba po Coca-Cole.
Cena Red Dot Award za design z roku 2016, hliníkové tělo s perforací pro průchod zvuku, kompaktní rozměry a prakticky nulová výbava. Stačí to na konkurenci?
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.