Neděle , 25. 05. 2025

Viola

YouTube používá umělou inteligenci, aby pomohlo uživatelům přeskakovat nudné části videí

09. 05. 2024

09. 05. 2024

Místo toho, abyste seděli u nudných částí videa, prostě „skočte dopředu“. To je myšlenka nejnovější experimentální funkce YouTube Premium, která vám pomocí umělé inteligence pomůže přeskočit nejčastěji přeskakované části videí. Před dvěma lety začal YouTube na své platformě upozorňovat na sekce videí „Nejčastěji přehrávané“. Ale funkce Most Replayed vám ukáže pouze ty nejlepší části videa – nepomůže vám přeskočit nudný obsah, jako jsou sponzorované segmenty nebo nevtipné osobní anekdoty.

Konec nudy u videí

Experimentální funkce „Jump Ahead“ řeší tyto nepříjemnosti. Po dvojitém klepnutí na video pro přeskočení o několik sekund dopředu se YouTube zeptá, zda chcete „Přeskočit vpřed“. Pokud tak učiníte, dostanete se na „další nejlepší část“ videa, kterou určí umělá inteligence a zvyky ostatních uživatelů. Pokud spousta uživatelů přeskočí sponzorovaný segment videa, Jump Ahead by vás měl povzbudit, abyste udělali totéž. Pravděpodobně to bude fungovat nejlépe u videí, která mají spoustu zhlédnutí.

Jump Ahead se objevil jako raná ukázka před dvěma měsíci. Nyní je k dispozici všem předplatitelům YouTube Premium v USA, i když tato funkce funguje pouze na Androidu a vyžaduje přihlášení. Způsobilí uživatelé mohou Jump Ahead otestovat poté, co navštíví stránku youtube.com/new a přihlásí se k experimentálním funkcím. Případně zadejte nastavení účtu YouTube v systému Android a vyberte možnost Vyzkoušet nové experimentální funkce.

Pro testování je k dispozici také několik dalších experimentálních funkcí, včetně chatbota AI, který odpovídá na otázky týkající se videí. Uživatelé, kteří testují experimentální funkce YouTube, mohou být požádáni o vyplnění průzkumu výměnou za tajemnou dárkovou kartu (nespecifikovaná karta, nespecifikovaná hodnota). Některá rozšíření prohlížeče, jako je SponsorBlock, poskytují funkce podobné jako Jump Ahead, ale nevyžadují předplatné YouTube Premium.

Testovací období pro nástroj Jump Ahead YouTube končí 1. června. Pokud se uživatelům tato funkce líbí, může se stát základem služby YouTube Premium. Samozřejmě existuje nenulová šance, že tato funkce bude opuštěna nebo prozkoumána během dodatečného testovacího období.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Čína plánuje do roku 2025 velký technologický krok ke konkurenčnímu Neuralinku Elona Muska Čínské ministerstvo průmyslu a informačních technologií (MIIT) představilo své ambiciózní plány na vývoj mozko-počítačových produktů do roku 2025. MIIT nedávno zveřejnilo komplexní politický dokument, v němž nastiňuje svůj závazek učinit převratné kroky v oblasti špičkových technologií.
Testovanou kameru nekoupíte s hromadou více či méně zbytečného příslušenství, to si musíte dokoupit později. Dostáváte pouze kameru s USB kabelem a akumulátorem, což nebývá v tomto segmentu časté. Pro někoho klad, jinému to vadit může. Je Mi Action Camera 4K čistokrevným lovcem adrenalinu či spíše zmenšeným digitálním fotoaparátem pro náročnějšího uživatele?
Říká se, že „internet nikdy nezapomene“, ale to je jen zbožné přání. Ukládání dat na servery vyžaduje peníze, čas a úsilí. Nakonec něco, na čem vám záleží, bude z webu navždy vymazáno. Dobrá zpráva je, že s tím můžete něco udělat už teď.
Vláda v roce 2020 schválila zavedení DPH na malé zásilky ze zemí mimo Evropskou unii. Dosud byly balíčky v hodnotě do 22 eur od daně osvobozeny. Novela zákona tak zavádí do české legislativy předpis EU, který tuto výhodu od roku 2021 ukončuje. Stát si od opatření slibuje větší výběr daní a spravedlivější tržní prostředí. Odborníci očekávají zdražení zboží a snahy o obcházení nových pravidel.
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek