Sobota , 21. 06. 2025

Alois

Před Vánoci se notebooky prodávaly lépe

Autor: Stuart Miles, FreeDigitalPhotos.net
Autor: Stuart Miles, FreeDigitalPhotos.net

17. 01. 2014

17. 01. 2014

Dle zjištění serveru Digitimes vzrostly celosvětově prodeje notebooků v posledním „kvartálu“ roku 2013 o 4,1 %. Růstu zájmu ze strany koncových zákazníků i firem pomohly levné procesory od Intelu.

Druhou stanou mince zůstává fakt, že celosvětově přesto dodávky v roce 2013 spadly o 10,6 %, což i přes chvilkový záchvěv optimizmu koresponduje s dřívějšími informacemi od stejného zdroje.

Autor: Stuart Miles, FreeDigitalPhotos.netZ výrobců si koncem roku 2013 nejlépe stálo Lenovo, špatně si nevedl ani Asustek a Acer opět díky levným modelům. HP byl jedním z mála výrobců, jemuž objednávky stagnovaly i v tomto období, protože vzdělávací instituce, na které se orientuje, nakupovaly málo.

Žebříček výrobců za rok 2013 vypadá následovně:

  • 1) Lenovo (vyhrálo a na první příčce vystřídalo HP)
  • 2) HP
  • 3) Dell (předběhl Acer na třetí příčce)
  • 4) Acer
  • 5) Apple (díky MacBooku Pro vytlačil Toshibu)
  • 6) Toshiba
  • 7) Samsung

Zdroj: Digitimes

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Recenzi akční kamery Rollei 420 jsme vám nabídli před rokem, od té doby se stále chytáme na novější a „nadupanější“ model 430, který odlišuje hlavně displej na čelní straně a schopnost natáčet 4K při 30 FPS. V době představení jistě špička, jak si povede kamera v době, kdy se nachází prakticky na konci životního cyklu?
Znáte cloudové úložiště? To je to magické místo, kde mizí vaše data, aby se znovu objevila kdekoli na světě, kdykoli si vzpomenete. Ale jak bezpečné toto místo je? A může váš cloudový účet někdo vykrást, nebo jsou vaše data chráněná lépe než Fort Knox? A co vlastně znamená end-to-end a zero-knowledge šifrování nebo dvoufaktorová autentizace? Připravte se na informativní jízdu světem cloudové bezpečnosti, kde zjistíte, zda jsou vaše online data skutečně v bezpečí.   
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek