Čtvrtek , 30. 11. 2023

Ondřej

Sony je nejpopulárnější značkou

21. 03. 2009

Nejoblíbenější značkou spotřební elektroniky je v České republice i na Slovensku SONY. Průzkum spotřebitelské spokojenosti s jednotlivými značkami vychází z více než desítky tisíc textových hodnocení zákazníků KASA.cz, kteří si v roce 2008 zakoupili prostřednictvím internetových obchodů KASA.cz a HEJ.sk produkty z nabídky spotřební elektroniky.

S produkty SONY vyjádřili respondenti největší spokojenost a zároveň uvádějí tuto značku jako jednoznačnou preferenci při potencionálním nákupu dalšího zboží z oblasti spotřební elektroniky.

Z maximálních 5 bodů obdržela tato značka od českých zákazníků známku 4,64, od slovenských dokonce 4,83.

Se shodným skóre (4,59) zaujímají druhé a třetí místo českého žebříčku značky Canon a Panasonic. Na Slovensku se na druhé pozici se známkou 4,81 umístila společnost Asus a třetí příčku obsadil Logitech, který zákazníci ohodnotili známkou 4,57.

Z celkového hodnocení vycházely v Česku jednotlivé značky lehce pozitivněji než na Slovensku, kde zákazníci přistupují k produktům kritičtěji. Konkrétní hodnocení produktů je plně k dispozici přímo u zboží na stránkách KASA.cz a HEJ.sk.

K nejčastěji kupovanému zboží značky SONY patří především televizory a přehrávače hudby, silnou poptávku zaznamenáváme také v oblasti fotoaparátů a příslušenství,” uvedla Jitka Součková, marketingová manažerka společnosti KASA.cz.

Od našich zákazníků se vždy snažíme získat co nejpřesnější zpětnou vazbu, díky níž se nám daří kontinuálně zlepšovat naše služby i rozšiřovat sortiment v souladu s poptávkou trhu. Díky tomuto průzkumu dokážeme lépe predikovat, které zboží budou zákazníci v nejbližším období poptávat nejčastěji,” dodala Jitka Součková.

Žebříček značek dle spokojenosti českých zákazníků:  

  Pořadí  Průměr hodnocení Vyjádření %
1.   SONY 4,64 vynikající 92,80%
2.   PANASONIC 4,59 vynikající 91,80%
3.   CANON 4,59 vynikající 91,80%
4.   LG 4,53 vynikající 90,60%
5.   AEG – ELECTROLUX 4,52 vynikající 90,40%
6.   NOKIA 4,5 vynikající 90,00%
7.   SONY ERICSSON 4,45 dobrý 89,00%
8.   BOSCH 4,39 dobrý 87,80%
9.   SAMSUNG 4,39 dobrý 87,80%
10.   PHILIPS 4,36 dobrý 87,20%
Žebříček značek dle spokojenosti slovenských zákazníků:
  Pořadí Průměr hodnocení Vyjádření %
1.   SONY 4,83 vynikající 96,60%
2.   ASUS 4,81 vynikající 96,20%
3.   LOGITECH 4,57 vynikající 91,40%
4.   PHILIPS 4,55 vynikající 91,00%
5.   SONY ERICSSON 4,47 dobrý 89,40%
6.   PANASONIC 4,43 dobrý 88,60%
7.   ELEKTROLUX 4,4 dobrý 88,00%
8.   LG 4,33 dobrý 86,60%
9.   SAMSUNG 4,26 dobrý 85,20%
10.   NOKIA 4,13 dobrý 82,60%
K TÉMATU  Obyčejný widescreen nestačí: Philips tlačí poměr 21:9
Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na myšlenku vyzkoušet si výkonnou víceportovou USB nabíječku mě přivedly dvě skutečnosti, na stole se i začaly množit věci, čekající na nabití, a koupě hybridního tabletu s Atomem, který je nabíjen prostřednictvím USB. Hledal jsem alternativu k přehřívající se 2A nabíječce dodané s počítačem.
K myšlence otestovat TrekStor SurfTab twin 11.6 nás přivedly dvě skutečnosti, v poslední době jej lze na internetu zakoupit za velmi atraktivní cenu a uživatelské recenze tohoto notebooku německé značky vyznívají velmi rozporuplně. Proč ale, když za dané peníze nabízí vcelku atraktivní konfiguraci jako displej s vysokým rozlišením, osvědčený procesor Intel Atom x5 či dostatek USB portů? Kde je zakopán pes?
Nejsem fanouškem nakupování elektroniky či sportovního vybavení v supermarketu. Dlouhou dobu jsem byl vyloženým odpůrcem. Když jsem narazil na tuto lampu, která jakoby z oka vypadla námi testovanému Lamaxu, zaujala mě i cenou. Pak jsem ji objevil ve výprodeji za 50 % původní ceny, neodolal a 399 Kč (včetně desátek pro Babiše) vytáhl z peněženky bez okolků.
I v dnešní době je hodně lidí, kteří telefonování za volantem řeší po staru – buď nevolají, nebo zvednou telefon k uchu, bezpečnost nebezpečnost, pokuta ne pokuta. Já jsem nějakou dobu toto řešil telefonem v držáku a hlasitým odposlechem. Levné, ale nepohodlné. Do doby, než na mě vykoukl testovaný produkt od BML doslova za pár korun…
Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek