Pátek , 06. 06. 2025

Norbert

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Dobrých levných akčních kamer je jako šafránu, BML cShot1 4K s doporučenou cenou 1 390 Kč vypadá jako jedna z nich. Příbuznost s dražším sourozencem BML cShot3 4K nezapře a to je dobře.
Do kompletace portfolia akčních kamer od Niceboy nám chyběl poslední a nejnovější model mířící na nenáročného zákazníka, klidně dítě či teenagera, který touží ovládat ji přes mobilní telefon. Niceboy obohatil svůj základní typ VEGA o podporu Wi-Fi právě pro účel komunikace s majitelem a jeho telefonem. My vám model VEGA wifi nyní představíme.

Ať už budete chtít instalovat nová Windows 7 na HTPC, nebo na svůj klasický počítač, může se vám hodit následující postup. Instalace z USB je nyní mimořádně snadná.

Nepřehlédněte

Meta (dříve Facebook) spouští svou vlastní umělou inteligenci – Meta AI. Jde o dalšího hráče na poli konverzačních chatbotů, který chce konkurovat ChatGPT od OpenAI nebo Gemini od Googlu. Pokud používáte Messenger nebo Instagram, možná už ji máte rovnou ve svém telefonu.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek