Pondělí , 24. 02. 2025

Matěj

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Niceboy nás zahrnul novinkami na léto, které jistě byly možnými kandidáty na dárky za vysvědčení. Do této doby byla řada RAZE hlavně odolnými reproduktory bez dalšího pozlátka (levný RAZE mini nepočítejme) v podobě rádia apod. Právě ego to mění a přináší věci, které z něj činí plnohodnotný přehrávač hudby.
Powerbanku D16750 jsem poprvé viděl na tiskovce společnosti AData a, když se přiznám, že mám tyto odolné věci prostě tak nějak rád, nepřekvapí vás, že jsem okamžitě zatoužil po jednom kousku na recenzi. Přání se mi splnilo, ba co víc: „Dejte jí, co proto!“ Dostal jsem požehnání k drsnějšímu zacházení…
VisionBook 11Wa v nás vzbudil nemalá očekávání, jak si Umax zvládne poradit nejen s výkonnějším a také energeticky náročnějším Celeronem (oproti Atomu) v šasi tabletu, kde ještě udělal místo na M.2 disk a zadní kameru. Jak to celé ladí, když přidali i operační paměť? Odpovězme v recenzi.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek