Čtvrtek , 19. 06. 2025

Leoš

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Meta (dříve Facebook) spouští svou vlastní umělou inteligenci – Meta AI. Jde o dalšího hráče na poli konverzačních chatbotů, který chce konkurovat ChatGPT od OpenAI nebo Gemini od Googlu. Pokud používáte Messenger nebo Instagram, možná už ji máte rovnou ve svém telefonu.
Umax 12Wg Tab zasvěceným více či méně připomene zařízení od Microsoftu, tedy 2 v 1 jménem Surface. Tedy tablet spolupracující s klávesnicí, se kterou není vyloženě napevno spojen kloubem, proto potřebuje svůj stojánek...

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek