Čtvrtek , 17. 07. 2025

Martina

Další „třídní“ notebook je Chromebook

02. 07. 2014

02. 07. 2014

V ČR víme již z dob projektu Internet do škol, že segment školství je pro spoustu firem lukrativním trhem. Bylo jen otázkou času, kdy se objeví první Chromebook určený prvořadě pro nasazení ve třídách, nese jméno CTL Education Chromebook.

Intel již léta navrhuje své Classmate, MIT léta toužila po notebooku pro každé dítě za 100 USD, který stál nakonec 200 USD (platili jste rovnou dva kusy – druhý měl směřovat do zemí třetího světa) s názvem XO.

Společnost CTL představila na konferenci International Society for Technology in Education odolný stroj s 4jádrovým procesorem Intel Celeron N2930 „Bay trail“ s max. frekvencí 2,13 GHz, který si vystačí s pasivním chlazením, o čemž jsme se sami přesvědčili. Dále matný 11,6palcový displej s rozlišením 1366 × 768, 4 GB RAM a 16 GB SSD či otočnou kameru – taktéž se zvětšovacím sklem (zvětšení až 30 ×). Výdrž může být kolem 8 hodin. Operačním systémem samozřejmě Chrome OS. Cena: 279 USD (asi 5 600 Kč).

Zdroje: TechPowerUp, 2goPC

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Společnost Vodafone přichází s revoluční novinkou na trhu televizní zábavy. Nový set-top box Vodafone TV Play kombinuje prvotřídní zvuk Dolby Atmos, audiotechnologii od Bang & Olufsen a chytré funkce Android TV, což z něj dělá jedinečné zařízení pro moderní obývací pokoj. Zároveň Vodafone nabízí televizi i vysokorychlostní internet v jednom výhodném balíčku.
Od té doby, co se mainstreamové smartphony zbavily konektoru pro sluchátka, někteří nemohou přestat myslet na to, jak skvělé by bylo, kdyby jej nahradili druhým portem USB-C. Některé nové handheldy, jako je ASUS ROG Ally X, byly upgradovány na dva porty USB-C a telefony by měly následovat. Představíme si hlavní důvody, proč by telefony měly mít dva USB-C porty.
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek