Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.
Nejsem fanoušek sluchátek v uších, nerad ztrácím kontrolu, přijít o sluch například na ulici vidím jako nechtěnou věc. Jako fanouška nových technologií mě naopak lákalo vyzkoušet sluchátka HIVE pods, přinášející budoucnost do současnosti. Čítají dva špunty s vlastní baterií a příjmem, dokonce nepotřebují kabel ani pro komunikaci mezi sebou.
I v dnešní době je hodně lidí, kteří telefonování za volantem řeší po staru – buď nevolají, nebo zvednou telefon k uchu, bezpečnost nebezpečnost, pokuta ne pokuta. Já jsem nějakou dobu toto řešil telefonem v držáku a hlasitým odposlechem. Levné, ale nepohodlné. Do doby, než na mě vykoukl testovaný produkt od BML doslova za pár korun…
Šíření obsahu generovaného umělou inteligencí je přílivová vlna, kterou nelze zastavit, a sociální sítě jako Facebook jsou toho plné. Jak tedy můžete tento obsah rozpoznat a proč je seriózně sdílen?
Na myšlenku vyzkoušet si výkonnou víceportovou USB nabíječku mě přivedly dvě skutečnosti, na stole se i začaly množit věci, čekající na nabití, a koupě hybridního tabletu s Atomem, který je nabíjen prostřednictvím USB. Hledal jsem alternativu k přehřívající se 2A nabíječce dodané s počítačem.