Neděle , 06. 07. 2025

Jan Hus

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Sluchátka Lamax Base1 již “z praku” nabízejí dobrý poměr ceny a výkonu - 790 Kč neomráčí ani méně movité. Nabízejí kromě klasické reprodukce přes Bluetooth 5.0 i audio kabel (když se vybijí) specialitku v podobě přehrávání hudby z micro SD karty (podobně jako drobný bezdrátový reproduktor Sphere SP-1). Umí být autonomním přehrávačem hudby umístěným přímo na hlavě. Tím z masy sluchátek na trhu vyčnívají podobně jako doga na výstavě beaglů.
Když se řekne pojem „domácí tiskárna“, většina z nás si představí kompaktní inkoustovou tiskárnu. Ty jsou totiž, na rozdíl od laserových tiskáren, univerzálnější a v domácnosti využitelnější – vytisknete s nimi jak texty, tak i vysoce kvalitní obrázky a fotografie. U českých spotřebitelů jsou pak nejpopulárnější inkoustové tiskárny značek Canon, Epson a HP. V tomto článku vám nabízíme srovnání nákladů na tisk vybraných TOP modelů tiskáren od zmíněných výrobců.

Nepřehlédněte

Jak oznámila firma Dolby Laboratories, budou první evropské stanice s HDTV používat Dolby Digital. Ten bude integrován přímo do set top boxů.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek