Recenzi akční kamery Rollei 420 jsme vám nabídli před rokem, od té doby se stále chytáme na novější a „nadupanější“ model 430, který odlišuje hlavně displej na čelní straně a schopnost natáčet 4K při 30 FPS. V době představení jistě špička, jak si povede kamera v době, kdy se nachází prakticky na konci životního cyklu?
4k fps 30 30fps video se hodí jen na pomalou – neakční scénu. Aby se obraz netrhal, nastavuje se delší závěrka a tím se snímek rozmazává, pro oko to je pak přirozenější. Stačí když si zastavíte obraz a detaily budou chybět, bude to máznuté. Kdyby tam byl snímek ostrý jako břitva, tak to bude při přehrávání trhané. Takže spojení 4K a 30 fps nedává praktický smysl, skorem mám chuť zařvat z plných plic , je to na hov.. no !!! A to svoji roli ještě sehrává bitrate komprimace a patlání velkých ploch. Rada zní, všechno 4K bez alespoň 60fps je úplně kničemu a dává horší výlsedek než full HD s 60 fps nebo dokonce s 120 fps. A taky si dovoluji napsat, že patlání způsobené komprimací se objevuje na videích 4K/60fps i při datovém toku 150Mbit/s (h264) To patlání je tak velké, že degraduje snímek na rozlišení sotva HD. Proto profesionální filmové kamery nabízejí při 4K60p datové toky i 300Mbit/s
Po odolném reproduktoru, který jsem pořádně potrápil, si dnes představíme další kousek, který sice autem přejíždět nehodláme, ale pod vodu se koukne – nabízí krytí IPx7. Zaujmout chce jinými zbraněmi – kvalitním prostorovým zvukem, dobrými basy, výkonem 12 W a výdrží akumulátoru přes 7 hodin.
Sluchátka Genesis Oxygen 400 jsou vcelku netradičně mezi herními periferiemi v provedení do uší, tedy tzv. „špunty“. Přes to, aby mohla být herní, nabízí možnost připojit mikrofon. Vedle toho nás při vcelku nízké ceně překvapila bohatá výbava.
Polská značka nás nedávno vcelku překvapila sluchátky Argon 600, a proto jsme se již bez větších předsudků pustili i do testování herní myši Krypton 550. Produktoví specialisté si evidentně libují v chemických názvech vzácných plynů, nemyslíte? Jak tedy zvládají navrhnout herní myš?
8 Responses
4k fps 30
30fps video se hodí jen na pomalou – neakční scénu. Aby se obraz netrhal, nastavuje se delší závěrka a tím se snímek rozmazává, pro oko to je pak přirozenější. Stačí když si zastavíte obraz a detaily budou chybět, bude to máznuté. Kdyby tam byl snímek ostrý jako břitva, tak to bude při přehrávání trhané. Takže spojení 4K a 30 fps nedává praktický smysl, skorem mám chuť zařvat z plných plic , je to na hov.. no !!! A to svoji roli ještě sehrává bitrate komprimace a patlání velkých ploch. Rada zní, všechno 4K bez alespoň 60fps je úplně kničemu a dává horší výlsedek než full HD s 60 fps nebo dokonce s 120 fps. A taky si dovoluji napsat, že patlání způsobené komprimací se objevuje na videích 4K/60fps i při datovém toku 150Mbit/s (h264) To patlání je tak velké, že degraduje snímek na rozlišení sotva HD. Proto profesionální filmové kamery nabízejí při 4K60p datové toky i 300Mbit/s
Souhlas
Dobrý den,
plně s Vámi souhlasím. Myslím, že z recenze je to patrno. Ale kamera to umí a kdo chce kam… Já osobně bych nad 1080p nešel. :o)