Recenzi akční kamery Rollei 420 jsme vám nabídli před rokem, od té doby se stále chytáme na novější a „nadupanější“ model 430, který odlišuje hlavně displej na čelní straně a schopnost natáčet 4K při 30 FPS. V době představení jistě špička, jak si povede kamera v době, kdy se nachází prakticky na konci životního cyklu?
4k fps 30 30fps video se hodí jen na pomalou – neakční scénu. Aby se obraz netrhal, nastavuje se delší závěrka a tím se snímek rozmazává, pro oko to je pak přirozenější. Stačí když si zastavíte obraz a detaily budou chybět, bude to máznuté. Kdyby tam byl snímek ostrý jako břitva, tak to bude při přehrávání trhané. Takže spojení 4K a 30 fps nedává praktický smysl, skorem mám chuť zařvat z plných plic , je to na hov.. no !!! A to svoji roli ještě sehrává bitrate komprimace a patlání velkých ploch. Rada zní, všechno 4K bez alespoň 60fps je úplně kničemu a dává horší výlsedek než full HD s 60 fps nebo dokonce s 120 fps. A taky si dovoluji napsat, že patlání způsobené komprimací se objevuje na videích 4K/60fps i při datovém toku 150Mbit/s (h264) To patlání je tak velké, že degraduje snímek na rozlišení sotva HD. Proto profesionální filmové kamery nabízejí při 4K60p datové toky i 300Mbit/s
Plánování společenských událostí, veletrhů nebo prodejních akcí může být náročný úkol. Každý organizátor hledá ten správný prvek, který udělá z události nezapomenutelný zážitek. Přenosné party stany, známé také jako reklamní nebo prodejní stánky, jsou tímto prvkem, který přidává do každé akce nádech jedinečnosti a pohodlí.
Většinu našich životů nyní žijeme online, od sociálních sítí přes bankovnictví až po sledování televize. Ale jak se naše digitální stopy rozšiřují, roste i chaos, pokud nenastolíme nějaký řád. Dobrou zprávou je, že získat kontrolu nad svým online světem nemusí být tak skličující, jak se zdá. Ukážeme vám, jak na to v klíčových aspektech vašeho online života.
8 Responses
4k fps 30
30fps video se hodí jen na pomalou – neakční scénu. Aby se obraz netrhal, nastavuje se delší závěrka a tím se snímek rozmazává, pro oko to je pak přirozenější. Stačí když si zastavíte obraz a detaily budou chybět, bude to máznuté. Kdyby tam byl snímek ostrý jako břitva, tak to bude při přehrávání trhané. Takže spojení 4K a 30 fps nedává praktický smysl, skorem mám chuť zařvat z plných plic , je to na hov.. no !!! A to svoji roli ještě sehrává bitrate komprimace a patlání velkých ploch. Rada zní, všechno 4K bez alespoň 60fps je úplně kničemu a dává horší výlsedek než full HD s 60 fps nebo dokonce s 120 fps. A taky si dovoluji napsat, že patlání způsobené komprimací se objevuje na videích 4K/60fps i při datovém toku 150Mbit/s (h264) To patlání je tak velké, že degraduje snímek na rozlišení sotva HD. Proto profesionální filmové kamery nabízejí při 4K60p datové toky i 300Mbit/s
Souhlas
Dobrý den,
plně s Vámi souhlasím. Myslím, že z recenze je to patrno. Ale kamera to umí a kdo chce kam… Já osobně bych nad 1080p nešel. :o)