Pondělí , 21. 04. 2025

Alexandra

ADATA uvádí na trh tenkou a stylovou powerbanku T1000

22. 10. 2019

22. 10. 2019

ADATA Technology (Taiwan Stock Exchange: 3260.TWO), přední výrobce vysoce výkonných DRAM modulů, NAND Flash produktů a mobilního příslušenství s potěšením oznamuje, že na trh uvádí novou powerbanku ADATA T10000. Díky svému štíhlému profilu a kapacitě 10 000 mAh je model T10000 lehce přenosný a zároveň disponuje dostatečnou kapacitou.

S tloušťkou pouhých 15 mm (méně než smartphone) schováte model T10000 snadno v jakékoliv tašce nebo kapse. Povrchová úprava s texturou činí powerbanku příjemnou na pohled i dotek, a zároveň zabraňuje vzniku nevzhledných otisků prstů. Dva USB porty s výstupním proudem až 2,0 A umožňují uživatelům T10000 rychle nabíjet až dvě zařízení najedou, čímž ušetří drahocenný čas. Díky vysoce kvalitním lithium-polymerovým bateriím, pevnému a ohnivzdornému pouzdru a vícenásobné ochraně obvodů nabízí model T10000 stabilní výkon, odolnost a bezpečnost. Bezpečný provoz zaručují ochranná opatření proti přebití, nadměrnému vybití, přehřátí, zkratu a přepětí na vstupu i výstupu.

Doporučená koncová cena: 329 Kč.

 

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Digitální bezpečnost není vázaná jen na období Vánoc, ale je aktuální po celý rok. V našem článku se zaměříme na to, jak efektivně chránit sebe a své blízké před online hrozbami. Od tipů na bezpečná hesla až po prevenci phishingu - získáte praktické rady a informace, které vám pomohou udržet digitální bezpečnost v každodenním životě.
Jak dosáhnout vyšší organické návštěvnosti? Chcete, aby se váš web stal hvězdou vyhledávačů? Nebo vám už lezou na nervy neustálé změny algoritmů Googlu? SEO – optimalizace pro vyhledávače je jako skládačka, a když najdete všechny správné dílky, výsledkem bude web, který si návštěvníci i vyhledávače zamilují. Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak se stát mistrem v SEO. A nezapomeňte, že dobrá optimalizace není sprint, ale maraton.  

Nepřehlédněte

Tradiční americká firma Motorola se v roce 2011 rozdělila na dvě části. Divizi, která má na starost vývoj a výrobu mobilních zařízení (Motorola Mobility) v roce 2014 koupila firma Lenovo. Nyní, po cca 2 letech reorganizace, přichází na český trh značka Moto.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek