Neděle , 11. 05. 2025

Svatava

Nový vodotěsný bluetooth reproduktor Niceboy Raze

16. 02. 2018

16. 02. 2018

Značka Niceboy, známá hlavně jako výrobce akčních kamer a jejich příslušenství, úspěšně pokračuje i v rozšiřování svého audio segmentu. Na trh nyní uvádí nový univerzální vodotěsný bluetooth reproduktor (krytí IPX7) s prostorovým 360° zvukem.

Hlavní předností tohoto reproduktoru je poskytnutí prostorového zvuku (360°), který dopomáhá lepšímu ozvučení a to jak v interiérech, tak exteriérech. Kvalitní silný zvuk zajišťují reproduktory s celkovým výkonem 12W. Niceboy RAZE je dále vybaven moderní verzí bluetooth 4.2, díky které se bez problému propojí s mobilním telefonem (počítačem či tabletem) do vzdálenosti 10 metrů. Baterie s kapacitou 2200 mAH přináší poslech po dobu až 8 hodin. Stupeň krytí IPX7 pak reproduktoru zajišťuje plnou vodotěsnost.

Příjemná je i možnost spárovat přístroje mezi sebou pomocí funkce NFC pouhým přiložením. Vestavěný mikrofon pak umožňuje vyřizování telefonátů přes hands-free. Kromě bluetooth lze využít i line-in vstup pro 3,5 mm kabel. K zajímavému designu toho reproduktoru přispívá možnost jeho pořízení ve třech barevných mutacích (černá, modrá nebo červená).

Balení kromě reproduktoru obsahuje návod k obsluze, nabíjecí USB kabel a audio kabel (3,5 mm). Niceboy RAZE koupíte u všech velkých prodejců za 1 990 Kč.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Telefony značky myPhone nejsou pro naše čtenáře novinkou, volili jsme levnější modely, které se neobešly bez kompromisů. Hammer Blade 2 Pro se nezdráháme naopak označit za vlajkovou loď tohoto polského výrobce. Do odolného těla vměstnal i výkonný hardware jako 8jádrový procesor, 6 GB RAM či 128GB úložiště s 16Mpix fotoaparátem. Podařilo se?
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek