Pátek , 22. 08. 2025

Bohuslav

Nový vodotěsný bluetooth reproduktor Niceboy Raze

16. 02. 2018

16. 02. 2018

Značka Niceboy, známá hlavně jako výrobce akčních kamer a jejich příslušenství, úspěšně pokračuje i v rozšiřování svého audio segmentu. Na trh nyní uvádí nový univerzální vodotěsný bluetooth reproduktor (krytí IPX7) s prostorovým 360° zvukem.

Hlavní předností tohoto reproduktoru je poskytnutí prostorového zvuku (360°), který dopomáhá lepšímu ozvučení a to jak v interiérech, tak exteriérech. Kvalitní silný zvuk zajišťují reproduktory s celkovým výkonem 12W. Niceboy RAZE je dále vybaven moderní verzí bluetooth 4.2, díky které se bez problému propojí s mobilním telefonem (počítačem či tabletem) do vzdálenosti 10 metrů. Baterie s kapacitou 2200 mAH přináší poslech po dobu až 8 hodin. Stupeň krytí IPX7 pak reproduktoru zajišťuje plnou vodotěsnost.

Příjemná je i možnost spárovat přístroje mezi sebou pomocí funkce NFC pouhým přiložením. Vestavěný mikrofon pak umožňuje vyřizování telefonátů přes hands-free. Kromě bluetooth lze využít i line-in vstup pro 3,5 mm kabel. K zajímavému designu toho reproduktoru přispívá možnost jeho pořízení ve třech barevných mutacích (černá, modrá nebo červená).

Balení kromě reproduktoru obsahuje návod k obsluze, nabíjecí USB kabel a audio kabel (3,5 mm). Niceboy RAZE koupíte u všech velkých prodejců za 1 990 Kč.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

První humanoidní robot s AI vyvinutý pro výuku v Indii přitahuje pozornost napříč platformami sociálních médií. Humanoidní žena v sárí zvaná „Iris“, vyvinutá firmou Makerlabs Edutech, začala učit v jižním státě Kerala. Iris je také součástí projektu Atal Tinkering Lab 2021 NITI Aayog (špičkový think tank indické vlády pro veřejnou politiku), jehož cílem je zvýšit mimoškolní aktivity ve škole.
Japonská vláda používá peníze daňových poplatníků na seznamovací aplikaci s názvem Tapple, která spojuje lidi na základě společných koníčků a zájmů. Proč? Země čelí bezprecedentnímu poklesu populace a vláda pravděpodobně chce, aby se lidé množili. „Proč si taky nenajdeš milého milence?“ říká webová stránka Tapple ve volném překladu z japonštiny.

Tradiční americká firma Motorola se v roce 2011 rozdělila na dvě části. Divizi, která má na starost vývoj a výrobu mobilních zařízení (Motorola Mobility) v roce 2014 koupila firma Lenovo. Nyní, po cca 2 letech reorganizace, přichází na český trh značka Moto.

Postavili jsme proti sobě lehká, otevřená, na uších ležící sluchátka vhodná na doma i na použití venku. Konkrétně druhou generaci legendárních Sennheiser – PX100 II a zajímavý produkt švédského výrobce V-Jays. Již nyní prozraďme, že tak dramatický duel jsme tu dlouho neměli. Rozdíly jsou propastné. A to na obou stranách…

Nepřehlédněte

Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek