Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Ve stati obraz mi nesedí rozlišení: 1920 x 1080 – 6,2 megapixelu-???
Uvítal bych rozbor menu, postačily by i orientační fotografie obrazovky apod. (např. způspb řešení EPG atd.), změřená reálná spotřeba pokud je k dipozici ampérmetr (někteří výrobci silně kecají, např. u DVB-T s HDD ve stand-by).
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 1920×1200 = 2073600 ovšem × 3 se dostaneme na 6,2 Mpix, přepodkládám, že nějaký marketingový génius počítá subpixely.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 zdravím, mám objednanou stejnou, ale 52´´. teď jsem trošku v šoku, že nelze dostat do této TV signál z PC v plném rozlišení. Právě kvůli tomu jsem si nechal postavit HTPC a objednal tuto TV. Selským rozumem bych ale řekl, že přes HDMI (bez redukce) televize nepozná, že jde o počítačový signál a měla by ho zobrazit v plném rozlišení, nebo se mýlím? Ocenil bych radu někoho zkušeného, protože jinak vyhodím přes 50K za něco, co mi bude z 50% k ničemu:))) Dík
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 No zatím co mám zkušenosti, tak moc “stejný” signál, jako třeba z DVD přehrávače, z počítačového HDMI nejde (záleží na nastavení), ale těžko říct, jestli to přes něj půjde bez problémů nebo ne. Možná by se vyplatil jeden telefonát na technické oddělení Sony…
1:1 Pixel Mapping To je přece známá věc, že většina LCD TV nepodporuje tzv. 1:1 Pixel Mapping – tedy signál v nativním rozlišení panelu – ale přepočítává ho (čti degraduje)
Re: 1:1 Pixel Mapping hm, tak jsem obvolal co šlo a fakt PC signál zmrší do mizernýho rozlišení. Pro mě to bohužel je nová informace. Myslel jsem, že když se v dnešní době běžně na TV připojují HTPC a požívají se pro multimédia, tak je to naprosto přirozená věc, že se to bude zobrazovat v rozlišení, kterým TV disponuje, jako u každého LCD zobrazovače. Tak jste mi ušetřili dost peněz a tímto vám děkuji :)))
Re: 1:1 Pixel Mapping Já netvrdím, že to tato TV neumí, neznám jí. Před koupí libovolné TV je ale třeba to vyGooglit nebo nejlépe před koupí otestovat, zda to kupovaná TV opravdu umí …
Re: 1:1 Pixel Mapping Hmmmm…tak to je pro mě taky nová informace….díky…chystám se kupovat nový lcd a chtěl bych to krmit z htpc, tzn. digitálním video signálem 1920x1080pixelů….takže budu muset googlit a googlit a googlit….btw tato Slony je jedním z kandidátů 😉
Ještě bych měl dotaz…je v současné nabídce lcd tv nějaký kus co by měl CI slot ale na dvb-s?
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Zdravim,
Som spokojnym uzivatelom Sony 46W4000 uz asi 2 mesiace.
Neda mi reagovat na urcite nepresnosti v recenzii a to hlavne o podpore pripojenia
Pc z TV.
Takze realna situacia je taka ze:
Cez HDMI ide FULL HD bez problemov 1:1 1920*1080 je jedno ci je zdrojom PC, DVD, ci satelit. Takisto je jedno ci mate na PC DVI alebo HDMI vsetko slape tak ako ma.
Traba ale v nastaveniach TV vybrat FULL PIXELL. Ak to niekomu nejde problem je v
ovladacoch grafickej karty alebo v nastaveni rozlisenia a obnovovacej frekvencie.
Co sa tyka PC vstupu D-sub tak oficialne je max podporovane rozlisenie 1360*768
ak si ale nainstalujete utilitku Power strip ste chopny ist az do Full HD 1920*1080
Pri tomto rozliseni je uz obraz znacne degradovany (zrejme nestiha VGA kabel preniest tak siroke pasmo) a neda sa roztiahnut na celu obrazovku (mne sa to aspon nepodarilo)
Cela recenzia vyznieva dost pozitivne treba vsak spomenut aj urcite nedostatky ktore TV ma.
1. Bug vo Firmware TV ktory sposobuje to ze ak TV vypnete zo siete alebo tlacidlo ma hornej strane skor nez prejde to takzvaneho full stand by modu, tak po opatovnom zapnuti mate nastavenu defaultnu hodnotu podsvietenia co je tusim 6.
TV sa sice tvari ze je podsvietenie stale na Min. (ak ste ho tak mali pred vypnutim nastavene) ale na obraze a halvne na spotrebe je hend patrne ze je na daleko vyzsej hodnote.
Priklad: spotreba 46″ TV je na min. podsvieteni 130-140W pri default asi 220W max podsvietenie 300W.
Osobne Casto TV vypinam uplne (pri odchode z domu do prace) a vecer ked Tv idem zapnut skoro pokazde musim nastavovat hodnotu podsvietenia na mnou nadefinovanu hodnotu.
2.Menu TV je okopirovane z Playstation 3 dost orezane, hlavne co sa tyka rozlisenia (posobi dost kostrbato) a miestami vyrazne POMALE! Kolega ktory ma starsi model 40D3000 ma este standdardne menu ktore je podstane rychlejsie a z mojho pohladu aj prehladnejsie.
3. Uz su to len drobnosti ako
-dialkove mohlo byt podsvietene a z kvalitnejsich plastov viz. dialkove k samsung A656
-4HDMI porty by tiez potesili
-bezproblemove Full HD cez VGA
-menej leskly povrch ramu TV vsetko na nom vidno….prach, otlacky prstov…
Ak ked moj prispevok vyznie dost pesimisticky z TV ako takou som VELMI spokojny a nemenil by som ju. kazdemu ju mozme vrelo odporucit treba len brat do uvahy spomenute chybicky krasy.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Marku, díky za upřesnění. Několik hodin jsem teď probíral internet, abych našel náhradu za tuto TV, která PM dokáže. Je docela brutální, že lidi od Sony o tomhle nemají ani páru a plácají nesmysly. Moc nerad bych kupoval nějakou náhradu třeba s 8bit. panelem, apod. :((( B.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Ahoj,
jako Full HD PC monitor funguje skvěle i přes D-Sub:
Mám 46W4000 a zatím pc připojuji přes analogový VGA vstup.
Grafika je nVidia už dost stará 5700LE.
Výběrem ve standardních rozlišeních grafiky lze najít i full hd, ale telka nezvládá dobře 60Hz, které tam standardně jsou. (obraz má levý okraj asi ve čtvrtině obrazovky, konec je OK)
Nicméně ovladače nVidia (jejich ovládací panel) umožňují i uživatelské nastavení časování a tam lze najít a nastavit 50Hz 1920x1080p.. Telka se pak na signál sama nakalibruje a je krásně přes celý panel ! A to jsem ještě nic nevěděl o Full Pixel mappingu..
Takže skutečně záleží na tom, co umí tvoje grafická karta 🙂
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Souhlas , ještě doplním,že ovladače ke grafice v mém HTPC /8600GTS/ umožňují nastavit i uživatelská rozlišení /tedy i nativ panelu TV/ ,takže svoji KDL32V2000 využiju nadoraz…
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 mam dotaz ohledne pripojeni CA modulu jakej, kdo to ma vyzkouseny, atd. jedna se o UPC direct kabelovku, Ostravasky kraj. Mam vyzkousen modul CONAX ale funguje jen 5 slovenskych kanalu.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Ahoj,
Chci si koupit tuto televizi akorát ve velikosti 32″. Chci se jen zeptat zda si přes ní můžu pouštět filmy přes PC a nebo třeba prohlížet fotografie? S vaší diskuze chápu, že to není tak jednoduché jak jsem si představoval…Představoval jsem si že strčím kábel do Tv a bude to.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Je to tak ale budete muset mit redukci HDMI a digitalniho vystupu na PC. Nebo mit moderni grafiku podporuicí HDMI.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Jsem autorem této recenze a zde po nové zkušenosti doplňuji: Připojil jsme tuto TV k PC na grafickou kartu ATI X1800 kabelem s redukcí HDMI – DVI, 3m dlouhý. Natavil jsem jí, jako druhý hlavní monitor v Catalistech (ovládací program ATI), na plné full HD rozlišení 1920 x 1080. Monitor na PC mám 24″ Acer 1920 x 1200. Obě nastavení jsou nezávyslá. Když se TV nastaví, jako klon počítačového monitoru (zobrazuje se na obou to samé), automaticky se grafická karta přepne na rozlišení PC monitoru. To mi způsobilo přeházení ikon na ploše. Při nastavení, jako dva hlavní monitory, se obraz z PC přetáhne uchopením a držením levým tlačítkem na plochu TV a tam se otevře přes celou plochu. Funguje tak, každá aplikace. Je báječné prohlížet, fotografie, dívat se na film full verze filmu z harddisku, nebo si i prohlížet internetové stránky či pracovat s editorem fotografií Zoner photo studio, nebo editorem videa Pinnacle studio 12. V obou případech, se obrazová aplikace inteligentně přizpůsobí dvěma monitorům. Aby byl obraz v TV přes celou plochu, dá se doladit jeho velikost, již ve zmíněných Calalistech posuvným jezdcem. Takže TV funguje, jako monitor v plném rozlišení. Není důvod, aby tak nefungoval, i když se do něj pustí HD film z DVD, Blu-ray nebo jiného full obrazového formátu z HDD.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Dobrý den, vlastním TV KDL-40w4000 a PC s grafickou kartou 3D nVidia GeForce 6150SE s pamětí 256Mb. Je možné propojení s PC tak abych mohl přehrávat videa a filmy z paměti počítače? Nejsem odborník a rád přijmu radu , kde můžu sehnat návod.
konecny.a(zavinac)email.cz
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Rád by jsem poděkoval,že jsem si mohl Vaší recenzi přečíst.Tento TV jsem si objednal a doufám,že budu alespoň spokojen tak,jako Vy.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Ahoj.Uvažuji o této tv,ale i plasmě 42pz80,85 Panasonic.Mám kabelovku ,a dvd rec.Panasonic.Budu se dívat ze 3-3.5 m.Využiji u sony mpeg4 když nebydlím v Praze?100hz nemá .ale je to Sony . Při analogu je prý lepší plasma ,v černé ,atd.?Nebo dokoupit hdtv satelit a je jedno jakou tv když to pojede přes hdmi?
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Plazmu ti mo neodporucam ,ak chces fakt pekny obraz kup si TV s led podsvietenym(v sony rada 46X5xxx).Su vsak poriadne drahe.Ako podsvietenie pouzivaju R,G,B,W led diody.Pripravuje sa rada kde budu len Biele LED diody ta bude lacnejsia.Led podsvietenie sposoby to ,ze sa daju niektore oblasti pod obrazom uplne vypnut a potom vidis ciernejsiu nez ciernu:o)(tento sposob pouzivaju spickove modely ktore maju vysoky dyn.kontrast).Mpeg 4 by sa malo pouzivaj v buducnosti pri vsetkych DVB-T multiplexoch,myslim ze to je dobra investicia.Co sa tyka rozlisenia VGA-PC vstupu ,tak kazde zariadenie ktore sa chova ako pc monitor by malo mat malu eepromku ,ktora obsahuje podporovane rozlisenia a obnovovacie frekvencie.Lepsia graficka karta si stiahne jej obsah a prisposoby rozlisenie.Tak isto funguju aj HDMI vstupy.Kazdy HDMI vstup ma vlastnu eepromku ,kde su ulozene podporovane rozlisenia.DVD alebo blue-ray prehravac si stiahne jej obsah a nastavy rozlisenie signalu podla jej obsahu.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Používám tuhle Sony na sledování filmů z počítače a maximální spokojenost, bohužel můj laptop nemá HDMI výstup, ale pouze vga, tak je připojený přes něj a audio kabel je zvlášť. Na externím VGA výstupu mám nastavené správné rozlišení 1920×1080 a obraz je vcelku ostrý i při sledování klasického DivX, nejen filmů v HD. Nastavení rozlišení z PC záleží na dané grafické kartě, kterou daný PC disponuje.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000 Ahoj, nevíte někdo prosím, jak se listuje v infu o právě vysílaném pořadu ? Díky za pomoc a telku doporučuju
Jak naladit programy – postup na obrazovce Dobrý den. Mám dotaz k naladění programů na Sony Bravia KDL-32V5810. Všechny programy mě zmizely a nevím jak je naladit zpět. Dělali to v prodejně a v manuálu je ho…
programy v HD Ahojky, asi se už nedočkám odpovědi, přeci jen tu jsou poslední dotazy před hodně dlouhou dobou… ale dostala se ke mě tato televizka, dala jsem naladit programy, vše od čt se mi naladilo v HD, ale ostatní ne, nevíte, co zkusit jinak ? Já nejsem zrovna technický typ 🙂
No tak to bude Pavlínko tím, No tak to bude Pavlínko tím, že veřejnoprávní stanice vysílají v HD a komerční zbytek v SD, nebo jen za poplatek. Jiné to není ani dnes na DVB-T2, že? Škoda.
Jistě znáte scény z filmů, kde, pro zvýšení napětí, při kopírování dat do nebo z počítače toho úplně nejvíc nejzlejšího padoucha prožívá hlavní hrdina perné chvíle, protože to jde prostě strašně pomalu. Kdyby měl po ruce testovaný SSD disk AData SE760, asi by si ušetřil mnoho nervů a potu...
Nabídka Umaxu v posledních týdnech zažívala změny – a sice ve složení procesorů, kdy mělo býti více modelů s „Gemini Lake“, ale nestane se tak v brzké době. Intel nestíhá, takže pokud jste čekali na novou generaci úsporných mobilních procesorů, jiná možnost než 14Wg Plus nezůstává. Což nevadí, on se totiž notebook povedl, opět je o něco lepší.
Po testech sluchátek Elite a Blaze, které se ukázaly jako velmi kvalitní produkty od firmy Lamax, jsem se dostal i k „peckám“, a to taktéž bezdrátovým. Jedná se konkrétně o model Tips1, který je v nabídce špuntů od Lamaxu cenově nejdostupnější (790 Kč). Lamax vyrábí další dva modely – Pax1 (990 Kč) a Dots1 (1 690 Kč).
Notebook HP nám do redakce zavítal po dlouhé době, což kvitujeme s radostí. Nečekejte herní stroj, takové nás nezajímají, spíše oceňujeme něco univerzálnějšího jako testovaný model. Vůbec ale netvrdíme, že půjde o slaboučkého rachitika. Kupujete řádně vybavený stroj pro plnohodnotné domácí použití.
36 komentářů
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Ve stati obraz mi nesedí rozlišení: 1920 x 1080 – 6,2 megapixelu-???
Uvítal bych rozbor menu, postačily by i orientační fotografie obrazovky apod. (např. způspb řešení EPG atd.), změřená reálná spotřeba pokud je k dipozici ampérmetr (někteří výrobci silně kecají, např. u DVB-T s HDD ve stand-by).
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Rozlišení 1920×1080 bodů odpovídá nativnímu Full HD obrazu, tedy i Full HD displeji.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
1920×1200 = 2073600 ovšem × 3 se dostaneme na 6,2 Mpix, přepodkládám, že nějaký marketingový génius počítá subpixely.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Ja, du hast rechts :-)! Máš bod!!!
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
zdravím, mám objednanou stejnou, ale 52´´. teď jsem trošku v šoku, že nelze dostat do této TV signál z PC v plném rozlišení. Právě kvůli tomu jsem si nechal postavit HTPC a objednal tuto TV. Selským rozumem bych ale řekl, že přes HDMI (bez redukce) televize nepozná, že jde o počítačový signál a měla by ho zobrazit v plném rozlišení, nebo se mýlím? Ocenil bych radu někoho zkušeného, protože jinak vyhodím přes 50K za něco, co mi bude z 50% k ničemu:))) Dík
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
No zatím co mám zkušenosti, tak moc “stejný” signál, jako třeba z DVD přehrávače, z počítačového HDMI nejde (záleží na nastavení), ale těžko říct, jestli to přes něj půjde bez problémů nebo ne. Možná by se vyplatil jeden telefonát na technické oddělení Sony…
1:1 Pixel Mapping
To je přece známá věc, že většina LCD TV nepodporuje tzv. 1:1 Pixel Mapping – tedy signál v nativním rozlišení panelu – ale přepočítává ho (čti degraduje)
Re: 1:1 Pixel Mapping
hm, tak jsem obvolal co šlo a fakt PC signál zmrší do mizernýho rozlišení. Pro mě to bohužel je nová informace. Myslel jsem, že když se v dnešní době běžně na TV připojují HTPC a požívají se pro multimédia, tak je to naprosto přirozená věc, že se to bude zobrazovat v rozlišení, kterým TV disponuje, jako u každého LCD zobrazovače. Tak jste mi ušetřili dost peněz a tímto vám děkuji :)))
Re: 1:1 Pixel Mapping
Já netvrdím, že to tato TV neumí, neznám jí. Před koupí libovolné TV je ale třeba to vyGooglit nebo nejlépe před koupí otestovat, zda to kupovaná TV opravdu umí …
Re: 1:1 Pixel Mapping
Hmmmm…tak to je pro mě taky nová informace….díky…chystám se kupovat nový lcd a chtěl bych to krmit z htpc, tzn. digitálním video signálem 1920x1080pixelů….takže budu muset googlit a googlit a googlit….btw tato Slony je jedním z kandidátů 😉
Ještě bych měl dotaz…je v současné nabídce lcd tv nějaký kus co by měl CI slot ale na dvb-s?
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Zdravim,
Som spokojnym uzivatelom Sony 46W4000 uz asi 2 mesiace.
Neda mi reagovat na urcite nepresnosti v recenzii a to hlavne o podpore pripojenia
Pc z TV.
Takze realna situacia je taka ze:
Cez HDMI ide FULL HD bez problemov 1:1 1920*1080 je jedno ci je zdrojom PC, DVD, ci satelit. Takisto je jedno ci mate na PC DVI alebo HDMI vsetko slape tak ako ma.
Traba ale v nastaveniach TV vybrat FULL PIXELL. Ak to niekomu nejde problem je v
ovladacoch grafickej karty alebo v nastaveni rozlisenia a obnovovacej frekvencie.
Co sa tyka PC vstupu D-sub tak oficialne je max podporovane rozlisenie 1360*768
ak si ale nainstalujete utilitku Power strip ste chopny ist az do Full HD 1920*1080
Pri tomto rozliseni je uz obraz znacne degradovany (zrejme nestiha VGA kabel preniest tak siroke pasmo) a neda sa roztiahnut na celu obrazovku (mne sa to aspon nepodarilo)
Cela recenzia vyznieva dost pozitivne treba vsak spomenut aj urcite nedostatky ktore TV ma.
1. Bug vo Firmware TV ktory sposobuje to ze ak TV vypnete zo siete alebo tlacidlo ma hornej strane skor nez prejde to takzvaneho full stand by modu, tak po opatovnom zapnuti mate nastavenu defaultnu hodnotu podsvietenia co je tusim 6.
TV sa sice tvari ze je podsvietenie stale na Min. (ak ste ho tak mali pred vypnutim nastavene) ale na obraze a halvne na spotrebe je hend patrne ze je na daleko vyzsej hodnote.
Priklad: spotreba 46″ TV je na min. podsvieteni 130-140W pri default asi 220W max podsvietenie 300W.
Osobne Casto TV vypinam uplne (pri odchode z domu do prace) a vecer ked Tv idem zapnut skoro pokazde musim nastavovat hodnotu podsvietenia na mnou nadefinovanu hodnotu.
2.Menu TV je okopirovane z Playstation 3 dost orezane, hlavne co sa tyka rozlisenia (posobi dost kostrbato) a miestami vyrazne POMALE! Kolega ktory ma starsi model 40D3000 ma este standdardne menu ktore je podstane rychlejsie a z mojho pohladu aj prehladnejsie.
3. Uz su to len drobnosti ako
-dialkove mohlo byt podsvietene a z kvalitnejsich plastov viz. dialkove k samsung A656
-4HDMI porty by tiez potesili
-bezproblemove Full HD cez VGA
-menej leskly povrch ramu TV vsetko na nom vidno….prach, otlacky prstov…
Ak ked moj prispevok vyznie dost pesimisticky z TV ako takou som VELMI spokojny a nemenil by som ju. kazdemu ju mozme vrelo odporucit treba len brat do uvahy spomenute chybicky krasy.
S pozdravom
Marek
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Marku, díky za upřesnění. Několik hodin jsem teď probíral internet, abych našel náhradu za tuto TV, která PM dokáže. Je docela brutální, že lidi od Sony o tomhle nemají ani páru a plácají nesmysly. Moc nerad bych kupoval nějakou náhradu třeba s 8bit. panelem, apod. :((( B.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Ahoj,
jako Full HD PC monitor funguje skvěle i přes D-Sub:
Mám 46W4000 a zatím pc připojuji přes analogový VGA vstup.
Grafika je nVidia už dost stará 5700LE.
Výběrem ve standardních rozlišeních grafiky lze najít i full hd, ale telka nezvládá dobře 60Hz, které tam standardně jsou. (obraz má levý okraj asi ve čtvrtině obrazovky, konec je OK)
Nicméně ovladače nVidia (jejich ovládací panel) umožňují i uživatelské nastavení časování a tam lze najít a nastavit 50Hz 1920x1080p.. Telka se pak na signál sama nakalibruje a je krásně přes celý panel ! A to jsem ještě nic nevěděl o Full Pixel mappingu..
Takže skutečně záleží na tom, co umí tvoje grafická karta 🙂
Jinak telina je to skutečně vynikající !
Mějte se.
TS
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Souhlas , ještě doplním,že ovladače ke grafice v mém HTPC /8600GTS/ umožňují nastavit i uživatelská rozlišení /tedy i nativ panelu TV/ ,takže svoji KDL32V2000 využiju nadoraz…
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
poradite mi?
dokazem aj na: SAMSUNG LE-32A436
z VGA ASUS 8600 GT vyuzit maximalne HD READY rozlisenie telky? alebo to bude obmedzene na rozlisenie ktore nie je nativne???…
dakujem velmi pekne, najlepsie na email ak odpisete.
skusal som to napojit, ale obrazu bol otrasny, blikal.. neda sa na to pozerat ani 10sekund,,
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
mam dotaz ohledne pripojeni CA modulu jakej, kdo to ma vyzkouseny, atd. jedna se o UPC direct kabelovku, Ostravasky kraj. Mam vyzkousen modul CONAX ale funguje jen 5 slovenskych kanalu.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
tak si odpovidam sam – je treba objednat tento vyrobek http://www.dvb-c-shop.cz/produkty/ca-modul-conax-cas7/technicrypt-cxv.htm , u nejz UPC overi identitu a doda novou sparovanou kartu.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Ahoj,
Chci si koupit tuto televizi akorát ve velikosti 32″. Chci se jen zeptat zda si přes ní můžu pouštět filmy přes PC a nebo třeba prohlížet fotografie? S vaší diskuze chápu, že to není tak jednoduché jak jsem si představoval…Představoval jsem si že strčím kábel do Tv a bude to.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Je to tak ale budete muset mit redukci HDMI a digitalniho vystupu na PC. Nebo mit moderni grafiku podporuicí HDMI.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Jsem autorem této recenze a zde po nové zkušenosti doplňuji: Připojil jsme tuto TV k PC na grafickou kartu ATI X1800 kabelem s redukcí HDMI – DVI, 3m dlouhý. Natavil jsem jí, jako druhý hlavní monitor v Catalistech (ovládací program ATI), na plné full HD rozlišení 1920 x 1080. Monitor na PC mám 24″ Acer 1920 x 1200. Obě nastavení jsou nezávyslá. Když se TV nastaví, jako klon počítačového monitoru (zobrazuje se na obou to samé), automaticky se grafická karta přepne na rozlišení PC monitoru. To mi způsobilo přeházení ikon na ploše. Při nastavení, jako dva hlavní monitory, se obraz z PC přetáhne uchopením a držením levým tlačítkem na plochu TV a tam se otevře přes celou plochu. Funguje tak, každá aplikace. Je báječné prohlížet, fotografie, dívat se na film full verze filmu z harddisku, nebo si i prohlížet internetové stránky či pracovat s editorem fotografií Zoner photo studio, nebo editorem videa Pinnacle studio 12. V obou případech, se obrazová aplikace inteligentně přizpůsobí dvěma monitorům. Aby byl obraz v TV přes celou plochu, dá se doladit jeho velikost, již ve zmíněných Calalistech posuvným jezdcem. Takže TV funguje, jako monitor v plném rozlišení. Není důvod, aby tak nefungoval, i když se do něj pustí HD film z DVD, Blu-ray nebo jiného full obrazového formátu z HDD.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Dobrý den, vlastním TV KDL-40w4000 a PC s grafickou kartou 3D nVidia GeForce 6150SE s pamětí 256Mb. Je možné propojení s PC tak abych mohl přehrávat videa a filmy z paměti počítače? Nejsem odborník a rád přijmu radu , kde můžu sehnat návod.
konecny.a(zavinac)email.cz
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Rád by jsem poděkoval,že jsem si mohl Vaší recenzi přečíst.Tento TV jsem si objednal a doufám,že budu alespoň spokojen tak,jako Vy.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Ahoj.Uvažuji o této tv,ale i plasmě 42pz80,85 Panasonic.Mám kabelovku ,a dvd rec.Panasonic.Budu se dívat ze 3-3.5 m.Využiji u sony mpeg4 když nebydlím v Praze?100hz nemá .ale je to Sony . Při analogu je prý lepší plasma ,v černé ,atd.?Nebo dokoupit hdtv satelit a je jedno jakou tv když to pojede přes hdmi?
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Plazmu ti mo neodporucam ,ak chces fakt pekny obraz kup si TV s led podsvietenym(v sony rada 46X5xxx).Su vsak poriadne drahe.Ako podsvietenie pouzivaju R,G,B,W led diody.Pripravuje sa rada kde budu len Biele LED diody ta bude lacnejsia.Led podsvietenie sposoby to ,ze sa daju niektore oblasti pod obrazom uplne vypnut a potom vidis ciernejsiu nez ciernu:o)(tento sposob pouzivaju spickove modely ktore maju vysoky dyn.kontrast).Mpeg 4 by sa malo pouzivaj v buducnosti pri vsetkych DVB-T multiplexoch,myslim ze to je dobra investicia.Co sa tyka rozlisenia VGA-PC vstupu ,tak kazde zariadenie ktore sa chova ako pc monitor by malo mat malu eepromku ,ktora obsahuje podporovane rozlisenia a obnovovacie frekvencie.Lepsia graficka karta si stiahne jej obsah a prisposoby rozlisenie.Tak isto funguju aj HDMI vstupy.Kazdy HDMI vstup ma vlastnu eepromku ,kde su ulozene podporovane rozlisenia.DVD alebo blue-ray prehravac si stiahne jej obsah a nastavy rozlisenie signalu podla jej obsahu.
Milan K.
Sony NTR Technology Center
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Používám tuhle Sony na sledování filmů z počítače a maximální spokojenost, bohužel můj laptop nemá HDMI výstup, ale pouze vga, tak je připojený přes něj a audio kabel je zvlášť. Na externím VGA výstupu mám nastavené správné rozlišení 1920×1080 a obraz je vcelku ostrý i při sledování klasického DivX, nejen filmů v HD. Nastavení rozlišení z PC záleží na dané grafické kartě, kterou daný PC disponuje.
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Ahoj, nevíte někdo prosím, jak se listuje v infu o právě vysílaném pořadu ? Díky za pomoc a telku doporučuju
Re: Uživatelská recenze: LCD TV Sony KDL–40W4000
Jen malý dotaz: Lze přes USB přehrávat i filmy n.př. z HDD ?
Dík Slatored
Jak naladit programy – postup na obrazovce
Dobrý den. Mám dotaz k naladění programů na Sony Bravia KDL-32V5810. Všechny programy mě zmizely a nevím jak je naladit zpět. Dělali to v prodejně a v manuálu je ho…
programy v HD
Ahojky, asi se už nedočkám odpovědi, přeci jen tu jsou poslední dotazy před hodně dlouhou dobou… ale dostala se ke mě tato televizka, dala jsem naladit programy, vše od čt se mi naladilo v HD, ale ostatní ne, nevíte, co zkusit jinak ? Já nejsem zrovna technický typ 🙂
No tak to bude Pavlínko tím,
No tak to bude Pavlínko tím, že veřejnoprávní stanice vysílají v HD a komerční zbytek v SD, nebo jen za poplatek. Jiné to není ani dnes na DVB-T2, že? Škoda.