Od 10. března 2025 vstupuje česká média do nové éry s příchodem služby Oneplay, která spojuje internetovou televizi O2 TV a streamovací platformu Voyo. Tato nová platforma nabídne uživatelům přístup k široké škále obsahu, který bude kombinovat to nejlepší z obou původních služeb, a přinese několik technologických novinek, které zlepší uživatelský zážitek.
Dalším z videí z rozbalování budou multiplatformní sluchátka, která můžete používat s konzolemi PS4, Xbox One, Nintendo Switch, stolním počítačem a také nejnovějšími notebooky i telefony, od polské herní značky Genesis (založené roku 2013). Nabízí tkaninou chráněný audio kabel, zásuvný mikrofon a masivní náušníky, slibující dobrý zvuk...
Mnoho z našich čtenářů shání elektroniku na internetu a tak jsme si pro vás připravili vícedílné pojednání o tom jak na internetu výhodně nakoupit, jaké máte práva a jak se vypořádat s případnými problémy.
Jako má Renault svoji Dacii, podobně má Lamax značku BML (sdílí stejného majitele) - tedy produkt, který vždy bude o něco levnější za cenu kompromisů. U akčních kamer to dříve fungovalo, i když BML již dlouho nevyrukovalo s ničím novým. Proč by tomu mělo být jinak u reproduktorů? Říkám si. Rovnou kupuji nový reproduktor BML S6, nechce se mi totiž čekat. A lidi na srovnávači cen jej chválí...
Opět se dostáváme k novince z dílen Umaxu (řečeno s nadhledem). Prostě tu máme nový cloudbook, který se pyšní 13,3palovým IPS displejem s plným HD rozlišením. V době masové propagace 4K u čehokoliv působí vlastně velmi adekvátně. Je na čase posunout rozlišení u levných notebooků kupředu, což VisionBook 13Wa dělá. Na takto levný stroj to není málo, dokáže vás motivovat ke koupi?
Po testech sluchátek Elite a Blaze, které se ukázaly jako velmi kvalitní produkty od firmy Lamax, jsem se dostal i k „peckám“, a to taktéž bezdrátovým. Jedná se konkrétně o model Tips1, který je v nabídce špuntů od Lamaxu cenově nejdostupnější (790 Kč). Lamax vyrábí další dva modely – Pax1 (990 Kč) a Dots1 (1 690 Kč).
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.