Pátek , 29. 11. 2024

Zina

Diskuze k článku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Nepřehlédněte

I v dnešní době je hodně lidí, kteří telefonování za volantem řeší po staru – buď nevolají, nebo zvednou telefon k uchu, bezpečnost nebezpečnost, pokuta ne pokuta. Já jsem nějakou dobu toto řešil telefonem v držáku a hlasitým odposlechem. Levné, ale nepohodlné. Do doby, než na mě vykoukl testovaný produkt od BML doslova za pár korun…

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek