Středa , 16. 07. 2025

Luboš

4K notebook Toshiba již v prodeji

24. 05. 2014

24. 05. 2014

Americká divize Toshiba oznámila dostupnost prvního notebooku Tecra W50 s rozlišením displeje 4K, tedy 3840 × 2160. Cena začíná na 2 249 USD (asi 45 300 Kč).

TIP: Intel Pentium slaví 20 let

Pracovní stanice určená pro profesionály pracující se 3D aplikacemi jako SolidWorks či CADem, při tom nabízí standardní úhlopříčku 15,6 palců. Uvnitř čekejte procesor Intel Core i7 čtvrté generace či až 32 GB RAM a samozřejmě „profi“ grafickou kartu Nvidia Quadro K2100M s 2 GB paměti GDDR5. Ta vychází z 28nm jádra GK106 s 576 CUDA jádry při frekvenci 654 MHz. Paměťová sběrnice je při tom pouze 128bitová.

Na webu zatím notebook nehledejte, pokud máte zájem, volejte: 800-913-3091.

Zdroje: Nvidia, TechPowerUp

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.
Není lepší věci pro zrychlení počítače nebo notebooku, než přechod z klasického plotnového disku na SSD. Ať už v podobě SATA SSD, nebo lépe NVME M.2. Nástrojů na migraci dat ze starého disku na nový zdarma je ale docela málo.

Spousty souborů, videa, obrázky a hudba se závratnou rychlostí rozrůstají, a už ani nevíme, kam s nimi. Než bude vše přístupné a dostupné online ještě chvíli potrvá, a tak se v mezičase můžeme upírat jedině k pevným diskům. A pokud to má mít řád a efekt, chce to síťové úložiště NAS.

Nepřehlédněte

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek