Pokud vás zaujala minulá recenze akční kamery, možná vás potěší ta dnešní. Lamax Action X7 Mira se řadí schopnostmi k levnému mainstreamu těchto zařízení s cenou, která při opravdu bohaté výbavě nestaví vlasy na hlavě. Jaké má schopnosti?
Mám foťák a k němu popruh na krk (rameno). Ten popruh se přidělává na pevno běžně přímo do oček na přístroji. Potom na něm často překáží a my se s ním různě potýkáme, abychom jej dali tak, aby nepřekážel. Zkusme s tím něco udělat...
© 2017 - 2024 digilidi.cz
20 komentářů
Re: Na film do kina? Trochu drahá a nekvalitní atmosféra…
Veru, s tym blikajucim obrazom suhlasim aj ja… Ked si clovek zvykne na obraz z LCD TV, tak uz mu asi vsetko blika…
Re: Na film do kina? Trochu drahá a nekvalitní atmosféra…
Jen jestli je 3D obraz opravdu krok do predu. Byl jsem s dcerou na Dobe ledove 3D, a boleli mne z toho oci.
Zaroven jsem se ani nemohl zanorit do deje jako u obycejneho filmu, 3d proste pusobilo jako rusivy element, mozek byl vzdy vyzivan k preostreni pri kazdem strihu.
Re: Na film do kina? Trochu drahá a nekvalitní atmosféra…
3D vjem opravdu zatím docela odvádí od děje, narozdíl abyste pomocí něj byli do děje vtaženi. Aspoň z toho mám takový pocit. Ale možná jde o zvyk…
Re: Na film do kina? Trochu drahá a nekvalitní atmosféra…
ja myslel ze 2k a 4k – je rozliseni u tech novych digitalnich promitacek, ktere pracují v podstate na principu dataprojektoru – u tech bych veril, ze kvalita bude pokulhavat, ale stare klasicke promitacky na kinofilm 35mm maji rozliseni kolem 20 megapixelu – coz i pres velkou uhlopricku kina znamena dokonale rozliseni, nevim sam jsem v kine nebyl par let a technologie kina nijak zvlastnesleduji…
Re: Na film do kina? Trochu drahá a nekvalitní atmosféra…
No ano, kinofilm má slušné rozlišení. Ale někde asi nastává problém, protože obraz za moc nestojí 🙁 Aspoň podle mé zkušenosti. Z toho ale nutně nevyplývá, že mají špatný obraz z kinofilmu všude.
Re: Na film do kina? Trochu drahá a nekvalitní atmosféra…
Já mám tedy právě opačné zkušenosti. Sice jsem moc kin neprošel, ale protože táborské kino bych odhadl kvalitou pod průměrem a vtáhne mě do atmosféry dokonale, tak bych kina tak moc neodsuzoval. Kvalitní zvuk, film promítaný přes celé zorné pole (pokud přede mnou nesdí dlouhý a široký) v porovnaní s domácí 42″ lcd, 5.1 geniuskama a hd filmem mě pořád vtáhně víc do děje. Kino je odsouzené především z finančních důvodu – stáhnout si film doma a pustit si ho na domácím kinu nic nestojí, ale kino nemůže dát projekci za 30kč, to by byla likvidační cena. Naštěstí pro kino je tu pár fanatiků, kteří na něj nedaj dopustit, pár lidí kteří ještě domácí kino nemají, nebo považují za složitější film stahovat nebo půjčovat. Vítr do plachet pro kina fouká ze strany 3D, ale jak bylo níže zmíněno, ne všem to vyhovuje a navíc 3D technologie klepe na dveře i domácím kinům. Takže šanci pro kina vidím v rychlejším úvodu premiér, než toho bude plný internet, snížení vstupu, nebo omezení nelegálního stahování filmů (což je asi největší utopie).
Re: Na film do kina? Trochu drahá a nekvalitní atmosféra…
Celkem souhlasím. V článku jsem to moc nerozebíral, ale i pro mě má kino pořád smysl. Jen to není kvalita obrazu, ale spíše opravdu ta atmosféra… Jenže například pro 4členou rodinu je za tu atmosféru dát 600 korun docela drahý špás. A to budou děcka ještě chtít popcorn za lidových 50 káčé 🙂
Re: Na film do kina? Trochu drahá a nekvalitní atmosféra…
lol vite pane autore jake rozliseni ma filmovy pas?
Re: Na film do kina? Trochu drahá a nekvalitní atmosféra…
Autor to ví, rozebíralo se to v diskusi níže a je to naznačeno v článku. Ale to, že má analog slušné „rozlišení“ jaksi neznamená, že produkuje v našich kinech slušný obraz…
Re: Na film do kina? Trochu drahá a nekvalitní atmosféra…
Tak malý update – konkrétně v Brně ve Šplaíčku je zřejmě nejlepší sál číslo 1. Určitě jsem nebyl ve všech sálech, ale v ostatních (kde jsem byl) obraz bliká, zde nikoli. Ostatně je zde provozována i 3D Digital technologie.
Re: Na film do kina? Trochu drahá a nekvalitní atmosféra…
Koukám že jste tu semleli 5té přes 9té 🙂
1. vyšší počet pixlů na čipu kameru nebo projektoru nutně neznamená že kvalita rozlišení výsledného obrazu, který uvidíme bude opravdu taky vysoká. To se zjistí teprve při projekci rozlišovací tabulky kde jsou takové ty stále se ztenčující čárečky :). Tam kde končí jejich rozlišení pro lidské oko při projekci v kině tam také končí i rozlišení celého technologického řetezce. ;o)
2. pro rozlišení filmu platí nemlich to samé. Všichni s oblibou uváděj maximální vypočítanou hodnotu, ale to se rapidně liší u různejch emulzí a platí to pro ideální podmínky. Na skutečné rozlišení má mj. vliv kvalita objektivu, typ filmu (negativ, pozitiv, citlivost, atd…) způsob vyvolání filmu, naskenování, postprodukce, vysvícení mástru a potom vytváření promítacích kopií. Takže podle sdružení kinařů bývá výsledkem rozlišení které je na hony vzdálené tomu co vidí rajža při denních pracích a zároveň může i dost značně pokulhávat za kvalitou HD blureje, který je naskenován z toho nejlepšího materiálu nebo přímo z mástrovejch dat 🙂
3. filmu může dát dost nafrak nedokonalej projektor se slabou lampou, blbým vedeným pásu a nezavostřeným objektívem
4. např. skutečné rozlišení 4K Redkamery je uváděno od 3,6 do 3,8K. Záleží na generaci použitého „vyvolávacího“ softwéru.
5. Spielberg po zážitku z digitální 4K projekce 4K digi záběrů z Redky, marně křičel připrojekci 35mm filmu na svého promítače ať zaostří promítačku … protoža ta už byla na maximu ale pořád to nebylo tak ostré jako z Redky 😀
… no jo holt, porád se něco děje