Neděle , 17. 11. 2024

Mahulena

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Mám foťák a k němu popruh na krk (rameno). Ten popruh se přidělává na pevno běžně přímo do oček na přístroji. Potom na něm často překáží a my se s ním různě potýkáme, abychom jej dali tak, aby nepřekážel. Zkusme s tím něco udělat...

Je pozdě, ale pokud byste chtěli ještě pořídit pár užitečných věcí na poslední chvíli (nebo na další pandemii). Věcí, které se v dnešní době pandemické mohou hodit a jsou současně výhodnou koupí.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek