6 komentářů

1. Re: Recenze Samsung HMX–Q10: FULL HD videokamera i pro leváky
    Děkuji autorovi za perfektní komentář a analízu této kamery. Docela to mělo vliv na můj výběr 🙂 Koupil jsem ji :-DDD

2. Re: Recenze Samsung HMX–Q10: FULL HD videokamera i pro leváky
    Chtel bych se zeptat,zdali je mozne pri propojeni USB nahravat obraz pres nejaky software rovnou do pc (jako treba s webovou kamerou)

3. Re: Recenze Samsung HMX–Q10: FULL HD videokamera i pro leváky
    Zdravím, recenzi hodnotím kladně jako přínos.Chtěl bych se zeptat, je běžné že oraz při natáčení videa je takový “cukavý” neplynulý.Mám doma SMX-F70 Samsunga a jsem s toho rozčarový, trochu lepší výsledky mi dává při rozlišení 720×576 (50i) u plného rozlišení s ( 25 ) je to k nekoukání.Ostrost obrazu jakš tak ok, zaostřuje problematicky ale dá se s tím naučit, ale ta plynulost obrazu je o ničem.Takový lepší mobil….

4. Re: Recenze Samsung HMX–Q10: FULL HD videokamera i pro leváky
    Dobrý den, recenze je zajímavá. Chtěl bych se zeptat na záznam kamerou. Při jednotlivých záběrech (vždy na konci sekvence) se při přehrávání zobrazí na cca 2 až 3 sekundy “zamrzlý obraz”. Po sloučení sekvencí uvnitř kamery se toto neprojeví, ale bohužel jde soubory slučovat pouze do 1G. Když pak mám více záběrů delšího času tak mi v záběrech zůstanou zamrzlé úseky. Následně nahrávám záběry na DVD rekordér.
    Jedná se o vadu kamery nebo je to normální? Může mi někdo poradit jestli se tomu dá zabránit? Měl jsem kameru na reklamaci (napsali že vyměnili manuál PCB), ale “zamrzlé” konce jsou stále. Ještě mi doporučili že mám použít kvalitní SDHC karty – já používám Kingstom 16GB class 10 (mám použít jinou?).
    Děkuji za případnou pomoc.

5. Re: Recenze Samsung HMX–Q10: FULL HD videokamera i pro leváky
    Dobrý den , zajímavá recenze , snad v jednom bodě bych si dovolil oponovat . Než nahrávat 1080i tedy prokládaný obraz to raději 720p .Zkuste si nahrávku tzv “rozpitvat” a při např.zpomaleném záběru zjisítě, že 720p vám dá lepší výsledky.Měl jsem nějaké kamery s rozlišením 1080i k dispozici tyto byly bez možnosti změnit prokládané nejvyšší rozlišení na nižší progresivní a prostě s tím je problém.Prokládané video je zkrátka minulost . Progresivní ale musí mít minimálně 50s/s .
    Zde je na youtube videotest kamery samsung-q10 1080i vs 720p . Doporučuji se na něj mrknout.