Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.
3 Responses
Re: Sony je nejpopulárnější značkou
Jsem rád, že tomu tak je. Býval jsem v mládí velkým příznivcem firmy Panasonic/Technics (Matsushita electronic). Postupem času degradovaly a naopak Sony, který pro mne byl v té době synonymem elektronického šmejdu, se vypracoval, až tam, kde je dnes, tzn. na špičku pelotonu. Mám od nich doma většinu svých elektronických „hraček“ a jsem s nimi spokojený. Mouchy také mají, ale dají se tolerovat, protože pozitiv je daleko více. I já mohu tuto značku doporučit všem zájemcům o kvalitní elektroniku. Nemám nic, proti ostatním značkám, ale SONY je SONY. Utkvěl mi v paměti jejich, snad více, jak deset let starý reklamní slogan, který mě velmi zaujal. byl spojený s kampaní na camcordery: Se Sony za slony. 😀
Re: Sony je nejpopulárnější značkou
Tak v segmentu běžných uživatelů, kteří také dělali tu anketu, to asi odpovídá. Ale třeba Pioneer si stojí za japonskou kvalitou ještě o něco lépe (otázka je, jak dlouho mu to ještě vydrží, než zkrachuje nebo něco podobného) a našli by se i další, ovšem samozřejmě už méně finančně přívětiví a tudíž ne tak oblíbení.
Re: Sony je nejpopulárnější značkou
Pokud se nepletu, tak SONY dává od roku 2007 do svých DVD/HDD rekordérů mechaniky právě od Pioneer.