Neděle , 22. 12. 2024

Šimon

Bezdrátový reprobox Energy Tower 7

10. 12. 2018

10. 12. 2018

Společnost Energy Sistem, španělská značka audio elektroniky kladoucí důraz na originalitu a design, uvádí na český a slovenský trh dřevěný Hi-Fi reprobox Energy Tower 7. Novinka nabízí vysoce kvalitní zvuk, LED podsvícení i možnost spárovat dvě zařízení do výkonné audio soustavy.

Špičkový zvuk reproboxu Energy Tower 7 zajišťuje kombinace dvou 4″ širokopásmových reproduktorů s celkovým výkonem 40 W doplněných o 10W 1,5″ kopulový výškový reproduktor a 50W 5″ subwoofer. Maximální 100W výkon zařízení lze prostřednictvím technologie True Wireless Stereo zdvojnásobit, a to spárováním dvou reproboxů do jednoho bezdrátového audio systému. Uživatel si přitom může určit, zda bude soustava obou reproboxů hrát v režimu stereo či jeden z reproboxů pravý a druhý levý kanál. Hudební atmosféru navíc efektně doplňuje LED podsvícení na spodní hraně reproboxu.

Snadné ovládání reprosoustavy Energy Tower 7 umožňuje přehledný panel umístěný na jeho vrchní straně. Jeho součástí jsou tlačítka pro ovládání hlasitosti, výběr skladeb a režimu přehrávání či zapínání a vypínání podsvícení reproboxu. K ovládání přístroje lze využívat také dálkový ovladač, který je součástí balení.

Vysokou variabilitu připojení ke zdroji hudby zajišťuje bezdrátová technologie Bluetooth 5 s dosahem až 40 metrů, doplněná o audio vstup, RCA vstup/výstup, USB slot a slot pro paměťovou microSD kartu s pamětí až 128 GB. Součástí výbavy zařízení je také FM rádio.

 

Reprobox Energy Tower 7 pokrývá nadstandardní tříletá záruka. Doporučená koncová cena činí 3 990 Kč s DPH.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Záludná otázka – víte, kdy vznikl první chytrý telefon? Applu je z velké části přisuzováno to, že v roce 2007 zahájil boom chytrých telefonů s původním iPhonem. Samozřejmě, že iPhone nebyl první smartphone – ten přišel o mnoho let dříve a překvapivě nenesl jméno BlackBerry nebo Nokia. Pojďme se trochu vzdělat v historii smartphonů.
Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek