Pátek , 29. 11. 2024

Zina

Canon slaví 20 let na českém trhu, zve na výstavu do NTM

17. 12. 2014

17. 12. 2014

Společnost Canon s potěšením oznamuje, že ve spolupráci s Národním technickým muzeem minulou středu otevřela široké veřejnosti výstavu s názvem Velká obrazová digitální revoluce Canon. Otevřená bude až do 28. února 2015 a návštěvníky provede historií kinofilmových a digitálních fotoaparátů i videokamer Canon.

Výstava je uspořádaná u příležitosti výročí 20 let značky Canon v České republice, zaměřuje se na přechod od analogových na digitální technologie fotoaparátů a videokamer v posledních třech desetiletích. K vidění je řada historických materiálů, přístrojů a technologií ze světa fotografie, který Canon výrazně ovlivnil. Dozvíte se ale také, co provázelo uvedení prvního modelu Kwanon, co se změnilo od dob prvních kompaktních digitálních fotoaparátů, nebo jak vznikala pobočka Canon CZ.

K vidění jsou takové kousky jako videokamera VM-E1 systému Video 8 z roku 1985 nebo první zrcadlovka řady EOS – EOS 650 z roku 1987. Nechybí ani první digitální zrcadlovka DCS 3 a porovnat zde můžete i první PowerShot 600 z roku 2006 se současným modelem G7X. Expozice je doplněna o praktické ukázky konstrukcí technologií, které značku proslavily.

Součástí výstavy jsou rovněž rozhovory s klíčovými osobnostmi, které značku Canon a její postavení v České republice formovaly – s Ladislavem Palečkem (generální ředitel Canon CZ a Canon SK), Milanem Škodou (FotoŠkoda), Jozefem Boskovičem (BossCan International) a Lidmilou Stellovou (první ředitelka českého zastoupení značky).

Národní technické muzeum v Praze je ve všedních dnech kromě pondělí otevřeno od 9 do 17:30 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek