Pátek , 19. 04. 2024

Rostislav

Češi mají zájem o pasivní 3D s polarizačními brýlemi

23. 11. 2011

23. 11. 2011

Tisíce lidí touží po nových televizorech, které jsou vybavené chytrými funkcemi, připojením k internetu a samozřejmě 3D obrazem, který nabízí komplexní zážitek ze sledování filmů. Ukázal to průzkum na vzorku 9 264 návštěvníků, kteří navštívili LG kamion, jež navštívil přes 80 českých a slovenských měst.

„Češi jsou nakloněni novým technologiím a technika je hodně zajímá. V našem LG kamionu byla dostupná ta nejlepší technika určena pro domácnosti, proto byl o kamion velký zájem a navštívily jej tisíce zvědavců. Každý si tak mohl na vlastní oči vyzkoušet, jak vypadá naše řešení 3D obrazu. A 83 % návštěvníků začalo uvažovat o tom, že si 3D televizor pořídí,“ komentoval výsledky průzkumu Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG Electronics CZ.

 

Všichni spotřebitelé, kteří navštívili LG kamion mohli vyplnit dotazník s několika otázkami. Výsledky průzkumu jsou dostatečně reprezentativní, neboť dotazník vyplnilo 9 264 návštěvníků. První otázka zněla, zda uvažují o koupi 3D televizoru. Po vyzkoušení technologie od LG jen 17 % návštěvníků odpovědělo záporně. Často se přitom jednalo o diváky s oční vadou, kteří 3D obraz vidět nemohli. Druhý dotaz zněl na stáří současného televizoru. A je vidět, že Češi střídají televizory častěji, než by se zdálo. Plných 19 % respondentů mělo televizor mladší než 1 rok. Nejvíce zastoupená byla ale skupina návštěvníků, kteří mají televizor starší než 5 let. Těch bylo přes 25 %. Přitom televizory starší více než pěti let obvykle nemají ani digitální DVB-T tuner. To je skupina lidí, kteří budou brzy nakupovat televizor nový.

 

Poslední dotaz zněl, co spotřebitele ovlivňuje při koupi televizoru. Kdo by čekal, že cena, ten se mýlí. 51 % odpovídajících uvedlo, že je to nabídka funkcí. Právě tito uživatelé byli nadšeni z televizorů LG CINEMA 3D, které jsou vybavené funkcemi Smart TV. Takový televizor umí přehrávat videa z YouTube, z domácí sítě i z chytrého telefonu. Je vybaven internetovým prohlížečem, umožní i instalaci vlastních aplikací. 10 % odpovídajících uvedlo, že při koupi je nejvíce ovlivní design. Tito uživatelé pak byli unešeni z nádherných štíhlých a bezokrajových televizorů LG, které jsou designovým doplňkem každé domácnosti.

 

„To, že jsou nové 3D televizory od LG u spotřebitelů oblíbené, potvrzují i nezávislé testy časopisu CHIP, který zkoumal 3D televizory tří značek. Výsledky testu ukázaly, že nejlépe hodnoceným televizorem byl model LG s polarizačním filtrem. Ve čtyřech z pěti disciplín se umístil na prvním místě před závěrkovými modely Samsung a Panasonic, přičemž ve třech kategoriích je z uživatelského pohledu výrazně překonal,“ dodal Martin Malý.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na tento článek mě přivedla reportáž na ČT1 v Reportérech ČT, která informuje o zcela bezprecedentním jednání ze strany MPSV vůči soc. firmě Amerfo, zaměstnávající 80 handicapovaných lidí. Dává jim práci, což je skvělé. Například v historické budově, kterou můžete vidět ve 3D online či se tam ubytovat. Prohlédnout si lze i další brněnské památky...
Nejsem fandou „špuntových“ sluchátek, raději mám na hlavě něco jako Otík z filmu Vesničko má středisková a podobně jako on bez drátů, HIVE 2 joy mi plně vyhovují. Přesto chápu, že vy můžete mít preference zcela jiné. Na velikosti jednoduše záleží. Pins jsou pravým opakem, subtilní True Wireless řešení zdaleka nesází pouze na velikost, tedy malost…
Dlouho jsem u svých notebooků hluk a aktivní chlazení neřešil. Prostě ho prostě neměly, díky Atomu či Celeronu N si vystačili s pasivním chlazením. Zatoužil jsem však po výkonu Intel Core i5 procesoru, více RAM (2 ani 4 GB už mi nestačí) a plnohodnotném SSD disku, což s sebou nese opět aktivní chlazení a hluk ventilátoru...

Nepřehlédněte

Google přináší generativní umělou inteligenci a to přímo do své aplikace Mapy Google. Nově pomohou uživatelům najít zajímavá místa pomocí velkých jazykových modelů (LLM). Tato funkce bude odpovídat na dotazy týkající se doporučení restaurací nebo nákupů, například pomocí svého LLM „analyzuje podrobné informace Map o více než 250 milionech míst a důvěryhodné statistiky od naší komunity více než 300 milionů přispěvatelů, abyste mohli rychle zjistit, kam jít.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek