Zvažuji nákup nového přístroje k záznamu především videa, ale ani kvalitní fotografie nebudou marné. Pokud možno, v mezích možností finančních, tedy pro mne uspokojivých, získat něco, co mne dostatečně uspokojí.
Google přináší generativní umělou inteligenci a to přímo do své aplikace Mapy Google. Nově pomohou uživatelům najít zajímavá místa pomocí velkých jazykových modelů (LLM). Tato funkce bude odpovídat na dotazy týkající se doporučení restaurací nebo nákupů, například pomocí svého LLM „analyzuje podrobné informace Map o více než 250 milionech míst a důvěryhodné statistiky od naší komunity více než 300 milionů přispěvatelů, abyste mohli rychle zjistit, kam jít.
Cena Red Dot Award za design z roku 2016, hliníkové tělo s perforací pro průchod zvuku, kompaktní rozměry a prakticky nulová výbava. Stačí to na konkurenci?
Máte také ve svém okolí nadšence do moderních technologií? Určitě je dobré jim vybrat dárek na míru. Co letos ze světa technologií nejvíc letí a je vhodné jako dárek pod stromeček?
U herních sluchátek většinou čekáme klasický model přes hlavu, velké náušníky a samozřejmě mikrofon, který může být třeba zasunovací jako u modelu Argon 600. Dnes však recenzujeme špuntová sluchátka, která mají mikrofon s možností odepnutí.
Cena Red Dot Award za design z roku 2016, hliníkové tělo s perforací pro průchod zvuku, kompaktní rozměry a prakticky nulová výbava. Stačí to na konkurenci?
Na veletrhu CES 2025 společnost Hisense opět potvrdila svou pozici lídra v oblasti zobrazovacích technologií. Hlavní hvězdou expozice se stal model 136MX, první spotřebitelsky dostupný MicroLED displej od této značky. Pojďme se podívat na klíčové inovace a technické specifikace, které Hisense představil.
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.