Pondělí , 13. 01. 2025

Edita

Americká armáda úspěšně prezentovala konvoj automobilů bez řidiče

05. 02. 2014

05. 02. 2014

Výzkumnému středisku americké armády TARDEC (Tank-Automotive Research, Development and Engineering Center) se ve spolupráci se společností Lockheed Martin povedl husarský kousek, když na začátku ledna demonstrovalo schopnost konvoje plně autonomních vozů bez řidiče v „městském i venkovském provozu“ na základně ve Fort Hood v Texasu.

TIP: Autobus budoucnosti jménem Willie

Nákladní vozidla M915 a taktická PLS (Palletized Loading System) s nainstalovaným systémem AMAS (Autonomous Mobility Appliqué System) si při testu poradila s překážkami, jakými jsou křižovatky, provoz (včetně stojících i protijedoucích dopravních prostředků), chodců, kruhových objezdů. Manažer projektu AMAS, David Simon, k tomu řekl, že hardware i software fungoval přesně, pro co byl navržen, tj. pro automatické řízení. Namontoval jej při tom lze prakticky na jakéhokoliv vojenské vozidlo. Skládá se z vysoce výkonných LIDAR senzorů, GPS přijímačů a přídavných algoritmů.

Zdroj: tisková zpráva Lockheed Martin Corporation

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

V oblasti digitálních A/V propojení dochází pořád k dramatickému vývoji. Objevují se nové standardy, typu DisplayPort, ale také dochází k vývoji těch dosavadních. DVI-I, DVI-D, HDMI verze 1.2 a 1.3, různá kabeláž a konektory. Pokusíme se v tom udělat trochu jasno v následujícím přehledu.

Když jsme recenzovali LED lampu od Lamaxu dříve, musíme uznat, že jsme se nemohli zbavit dojmu, že zde převážila touha po designu nad funkčností. EasyLight1 je v tomto ohledu jiná, pracovní stůl osvítí perfektně a zvládne toho víc.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek