Čtvrtek , 17. 07. 2025

Martina

AOC a jeho 16palcový 1080p USB monitor

01. 10. 2015

01. 10. 2015

Společnost AOC uvedla na trh svůj nový model monitoru s jednoduchým názvem E1659FWUX-PRO. Výhodou je to, že se grafický signál i napájení „vejdou“ do jednoho USB 3.0 kabelu.

K čemu to může být dobré? Třeba pro majitele malých notebooků, hybridních tabletů (podporujících USB 3.0), kteří touží po druhém monitoru bez nutnosti mnoha kabelů doma i na cestách. Rozlišení činí 1920 × 1080.

Parametry jsou podprůměrné, pro mnohé dostačující: jas 300 cd/m2, kontrastní poměr 500 : 1 a doba odezvy 11 ms. Zobrazí 262 000 barev. Konektor na monitoru je mikro USB a nevyžaduje další napájení ani VGA kabel. Cena byla stanovena na 200 USD (asi 4 900 Kč).

Zdroj: BetaNews

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

VisionBooků začíná být na trhu podobně jako modelů BMW řady 3, v oněch přídomcích by se jeden pomalu ztratil. Vězte tedy, že 14Wa se objevila vcelku nedávno, s původní 14Wi nemá pranic společného, u Umax nahradil cloudbookem 14Wi-S. Námi testovaný notebook (ano, notebook) má jiný procesor, více RAM a v neposlední řadě místo na pevný disk (zároveň 32 GB eMMC) a RJ45. Mohli bychom říci, že tak tvoří mezičlánek mezi cloubookem a notebookem. Pojďme zjistit čemu se blíží víc?
Notebook Umax 13Wa Plus se musel spojit s Celeronem „Apollo Lake“, protože novější Gemini prý u Intelu není k mání. To nevadí. Za velmi sympatickou cenu, která vykazuje navíc tendence klesat, dostanete slušné 4 GB RAM, hlavně slot pro SATA SSD disk a Full HD displej s maticí IPS. Pokud by vám to nestačilo, nálepka Intel Celeron inside jistě misky vah převáží ve svůj prospěch. Neberte to. :o)
Po odolném reproduktoru, který jsem pořádně potrápil, si dnes představíme další kousek, který sice autem přejíždět nehodláme, ale pod vodu se koukne – nabízí krytí IPx7. Zaujmout chce jinými zbraněmi – kvalitním prostorovým zvukem, dobrými basy, výkonem 12 W a výdrží akumulátoru přes 7 hodin.
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek