Středa , 13. 11. 2024

Tibor

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Nabízí parametry spíše průměrné jako plné HD při 60 FPS, nechybí Wi-Fi či dálkové ovládání, vlastnosti dnes již nižší střední třídy akčních kamer. Sem i cenou bez koruny 2 000 Kč zapadá. Neztratí se v konkurenci? Niceboy Vega je hodně levná, Vega 5 Pop má dotykový displej, ale proč recenzujeme kameru, která není úplnou novinkou a ničím nevyčnívá? Proč ne.
Klasický tablet s Androidem naši redakci delší dobu míjí. Proč tedy nezkusit 8palcový tablet od španělského výrobce elektroniky (především audio techniky) Energy Sistem, který je na našem trhu novinkou a jako takový nabízí moderní operační systém Android 7.0 „Nougat”?

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek