Neděle , 24. 08. 2025

Bartoloměj

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na tento článek mě přivedla reportáž na ČT1 v Reportérech ČT, která informuje o zcela bezprecedentním jednání ze strany MPSV vůči soc. firmě Amerfo, zaměstnávající 80 handicapovaných lidí. Dává jim práci, což je skvělé. Například v historické budově, kterou můžete vidět ve 3D online či se tam ubytovat. Prohlédnout si lze i další brněnské památky...
Umyvadlo v koupelně není jen praktickým prvkem, ale také výrazným designovým prvkem, který může zcela proměnit atmosféru prostoru. Ať už renovujete svou koupelnu, nebo plánujete novou, správná volba umyvadla do koupelny kombinuje styl, funkčnost a trvanlivost. Pojďme se podívat na trendy, materiály a tipy, které vám pomohou vybrat to pravé.
Niceboy nás zahrnul novinkami na léto, které jistě byly možnými kandidáty na dárky za vysvědčení. Do této doby byla řada RAZE hlavně odolnými reproduktory bez dalšího pozlátka (levný RAZE mini nepočítejme) v podobě rádia apod. Právě ego to mění a přináší věci, které z něj činí plnohodnotný přehrávač hudby.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek