Pondělí , 25. 11. 2024

Kateřina

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na myšlenku vyzkoušet si výkonnou víceportovou USB nabíječku mě přivedly dvě skutečnosti, na stole se i začaly množit věci, čekající na nabití, a koupě hybridního tabletu s Atomem, který je nabíjen prostřednictvím USB. Hledal jsem alternativu k přehřívající se 2A nabíječce dodané s počítačem.
Není lepší věci pro zrychlení počítače nebo notebooku, než přechod z klasického plotnového disku na SSD. Ať už v podobě SATA SSD, nebo lépe NVME M.2. Nástrojů na migraci dat ze starého disku na nový zdarma je ale docela málo.

Nepřehlédněte

Naos znamená posvátnou schránu pro sochy bohů. Co tím chce asi Lamax říci? Má přidomek evokovat nečekané schopnosti novinky? Modelové číslo X7.1 naopak naznačuje dílčí evoluci předchozí X7 Mira. Jak zní tedy odpověď? Nepůjde jen o evoluci, zjistíte záhy, protože přibylo nejen funkcí, ale též vybavení včetně dálkového ovladače a mnoho dalšího. Čekejme více, než byste tipovali, není to jen o dálkovém ovladači.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek