Pondělí , 12. 05. 2025

Pankrác

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Již číslo v názvu napovídá, že tato kamera se bude v portfoliu Lamaxu řadit na jeho začátek, stává se nejlevnější modelem. Co to v praxi znamená pro zákazníka? Papírově se prakticky shoduje (popisky s piktogramy na produktových stránkách jsou prostě totožné) s dražším modelem Lamax X7.1 Naos, což vypadá lákavě.
Spolu s Halloweenem (resp. v USA po Dni díkůvzdání) nás již několik dní prodejci atakují nabídkami na tzv. Black Friday, prodejní akci importovanou s již zmíněným svátkem z USA. Každý někdy podlehne a koupí věc, kterou nepotřebuje. Zalíbila ss Ferrari PowerBank Soft Rubber 5000 mAh Black. Záložní kapesní baterie jako každá jiná, pouze vybavená logem Ferrari. Za cenu prý o 40 % nižší, nekupte to. :o)

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek