Úterý , 28. 11. 2023

René

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Klasický tablet s Androidem naši redakci delší dobu míjí. Proč tedy nezkusit 8palcový tablet od španělského výrobce elektroniky (především audio techniky) Energy Sistem, který je na našem trhu novinkou a jako takový nabízí moderní operační systém Android 7.0 „Nougat”?
Externí reproduktor jsme v testu dlouho neměli. Námi dnes testovaný kousek navíc prošel snad všechny redakce v republice a na srovnávacích webech je populární. Asi bude dobrý, říkáme si, zkusíme jej tedy i my. Jak si povede ve zkoušce odolnosti? Pojďte se kouknout, asi se budete divit...
Po odolném reproduktoru, který jsem pořádně potrápil, si dnes představíme další kousek, který sice autem přejíždět nehodláme, ale pod vodu se koukne – nabízí krytí IPx7. Zaujmout chce jinými zbraněmi – kvalitním prostorovým zvukem, dobrými basy, výkonem 12 W a výdrží akumulátoru přes 7 hodin.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek