Středa , 27. 11. 2024

Xenie

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Každému z nás se jistě stalo, že jsme omylem smazali soubor, zavadili o Delete, anebo se k němu chtěli později vrátit. První možností je Koš ve Windows již od pradávna. Co dělat, když jste jej vysypali (často automaticky), anebo jste tak učinili např. na paměťové kartě či flash disku, kde koš není nastaven? Zde přichází ke slovu různé utility, které data dokáží „vytáhnou ze záhrobí“. Jako dnes testovaný program EaseUS Data Recovery Wizard.

Nepřehlédněte

Značka Umax do toho, lidově řečeno, šlape poslední dobou s nasazováním nových modelů hodně. Jako jedna z novinek se na náš trh až z Číny dostává 10palcový model, který se vrací ke koncepci přídavné klávesnice pevně spojené s ochranným pouzdrem. Jde tedy opravdu o pravověrný tablet s externí klávesnicí, nikoliv o imitaci notebooku jako takového. Na cesty může jít o praktické řešení – neváží moc, nabijete ho kdekoliv, je vybaven vlastním ochranným pouzdrem. A je levný.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek