Sobota , 27. 07. 2024

Věroslav

Elektrické křeslo pro hosta:)

01. 11. 2007

Nemohl jsem si odpustit, abych se s vámi nepodělil o jednu ujetou novinku v sortimentu značky Xoro. Je to křeslo s integrovanými 2.1 reproduktory, takže by se hodilo něco, jako heslo “Zvuk slyšeti, zvuk cítiti“.

Novinka mezi reproduktory od Xora, model HXS 911, bych bral spíše jako záležitost propagace značky, než seriozního masového prodeje. Nicméně, posezení na tomto křesle může být skutečně zajímavé.

Integrovaný je subwoofer s ne příliš velkým výkonem 4,5W RMS a dva satelity o výkonu 2W. Nic moc, ale na rozechvění vaší drahé polovičky při teskných tónech brazilské telenovely to asi stačit bude. Frekvenční rozsah setu je 60Hz – 15kHz. Na boku koženkového křesla je jeden jack vstup, jeden výstup (ještě na sluchátka) a regulace hlasitosti a basů. Prostě, jako u klasických reproduktorů.

Výrobce doporučuje tento “nábytek“ jako příslušenství pro všechny možné zdroje zvukového signálu včetně herních konzolí. V tomto případě to může být opravdu velmi zajímavé třeba při hraní Call of Duty II ve chvíli, kdy pod vámi vybuchne granát:) Vtažení do děje bude zřejmě opravdu nevšední, ale ruku na srdce. Pořídili byste si něco takového do bytu? Cena této legrace je necelých 100 USD a k nám se prozatím nedováží.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Jako má Renault svoji Dacii, podobně má Lamax značku BML (sdílí stejného majitele) - tedy produkt, který vždy bude o něco levnější za cenu kompromisů. U akčních kamer to dříve fungovalo, i když BML již dlouho nevyrukovalo s ničím novým. Proč by tomu mělo být jinak u reproduktorů? Říkám si. Rovnou kupuji nový reproduktor BML S6, nechce se mi totiž čekat. A lidi na srovnávači cen jej chválí...

Nepřehlédněte

Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek