Je pozdě, ale pokud byste chtěli ještě pořídit pár užitečných věcí na poslední chvíli (nebo na další pandemii). Věcí, které se v dnešní době pandemické mohou hodit a jsou současně výhodnou koupí.
Prodeje gramodesek dramaticky rostou, stejně tak přibývá lidí poslouchajících hudbu z gramofonu. Analogově. Je to nostalgie, je to magie, může to být i kvalitní zvuk. Ale má to smysl?
Nedávno mi vyvstala potřeba nové USB nabíječky do auta. Pro větší univerzálnost jsem si řekl, že ji zkusím spojit s handsfree sadou. Dvě takové, za poměrně přijatelnou cenu 299 nebo 399 Kč, nabízí na svém webu Lidl. Má to smysl?
Jako má Renault svoji Dacii, podobně má Lamax značku BML (sdílí stejného majitele) - tedy produkt, který vždy bude o něco levnější za cenu kompromisů. U akčních kamer to dříve fungovalo, i když BML již dlouho nevyrukovalo s ničím novým. Proč by tomu mělo být jinak u reproduktorů? Říkám si. Rovnou kupuji nový reproduktor BML S6, nechce se mi totiž čekat. A lidi na srovnávači cen jej chválí...