Pátek , 30. 05. 2025

Ferdinand

Japonská vláda si hraje na Amora: Seznamovací aplikace pro řešení klesající populace

Japonská vláda používá peníze daňových poplatníků na seznamovací aplikaci s názvem Tapple, která spojuje lidi na základě společných koníčků a zájmů. Proč? Země čelí bezprecedentnímu poklesu populace a vláda pravděpodobně chce, aby se lidé množili. „Proč si taky nenajdeš milého milence?“ říká webová stránka Tapple ve volném překladu z japonštiny.
Japonsko
Japonská vláda si hraje na Amora

28. 02. 2024

28. 02. 2024

Seznamovací aplikace v rukou vlády

Tokio, hlavní město, má celostátně nejvyšší procento nikdy nevdaných mužů a žen ve věku 50 let. Země vycházejícího slunce je často spojována s tím, že stále více lidí žije osaměle. Je to proto, že každý desátý obyvatel Japonska je ve věku 80 let a více a je také hodnocen jako nejstarší obyvatel světa. A staří lidé neplodí. Vláda se tedy zaměřuje na mladší generaci tím, že zavádí dohazovací aplikace a pořádá virtuální schůzky.

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je Snimani-5-1024x498.jpg.

Seznamovací aplikace byly identifikovány jako převládající metoda hledání romantických partnerů. Aby se zabránilo podvodům a odradili sezdaní jednotlivci, proces ověřování seznamovací aplikace vyžaduje dokumentaci z rodných měst uživatelů, která potvrzuje jejich svobodný stav.

Japonsko: Třetí nejosamělejší národ

Tokijský průzkum z roku 2021 zdůraznil popularitu seznamovacích aplikací, které si vybralo 14,5 procenta respondentů. Město využije sociální média ke zvýšení povědomí o obavách ze zneužívání a stávající provozovatelé aplikací očekávají pozitivní dopad této strategie ověřování na průmysl. Uživatelé se často registrují na více platformách.

Zda to přiláká lidi na rande nebo ne, se teprve uvidí. Je pozoruhodné, že Tokio má také větší podíl nikdy nevdaných lidí ve věku 50 let než kdekoli jinde v Japonsku. U mužů je to 32,15 procenta a u žen 23,79 procenta. V dalším strohém odhalení vládní odhad naznačuje, že až 42 procent japonských žen narozených v roce 2005 se může rozhodnout, že během svého života nepřijmou mateřství, což představuje potenciální hrozbu pro národní program sociálního zabezpečení. Odhady pocházejí z japonského Národního institutu pro výzkum populace a sociálního zabezpečení.

Kritici se však do vládní agendy nehrnou, uvedl South China Morning Post. Argumentují tím, že vytvoření další seznamovací aplikace financované daňovými poplatníky nemusí být řešením problémů, kterým čelí nezadaní. Navrhují, aby město a národní vlády řešily zásadní problémy způsobující pokles sňatků a porodů. Finanční omezení se objevují jako významný faktor, přičemž mnoho japonských občanů vyjadřuje nedostatek zdrojů na manželství a výchovu dětí.

K TÉMATU  Web X vrací emotikony z vodní pistole na realistickou zbraň

Představitel tokijské vlády zdůraznil, že sedm procent těch, kteří se chtějí oženit, čelí překážkám kvůli potížím při setkání s potenciálními partnery a nepohodlí se soukromými dohazovacími službami. Vyřeší seznamovací aplikace problém, že je Japonsko třetí nejosamělejší národ na světě?

MOHLO BY SE VÁM HODIT

HONOR Magic V2 je nejtenčím a nejlehčím skládacím telefonem na světě

Seznamovací aplikace byly identifikovány jako převládající metoda hledání romantických partnerů. Aby se zabránilo podvodům a odradili sezdaní jednotlivci, proces ověřování seznamovací aplikace vyžaduje dokumentaci z rodných měst uživatelů, která potvrzuje jejich svobodný stav.

Japonsko: Třetí nejosamělejší národ

Tokijský průzkum z roku 2021 zdůraznil popularitu seznamovacích aplikací, které si vybralo 14,5 procenta respondentů. Město využije sociální média ke zvýšení povědomí o obavách ze zneužívání a stávající provozovatelé aplikací očekávají pozitivní dopad této strategie ověřování na průmysl. Uživatelé se často registrují na více platformách.

Zda to přiláká lidi na rande nebo ne, se teprve uvidí. Je pozoruhodné, že Tokio má také větší podíl nikdy nevdaných lidí ve věku 50 let než kdekoli jinde v Japonsku. U mužů je to 32,15 procenta a u žen 23,79 procenta. V dalším strohém odhalení vládní odhad naznačuje, že až 42 procent japonských žen narozených v roce 2005 se může rozhodnout, že během svého života nepřijmou mateřství, což představuje potenciální hrozbu pro národní program sociálního zabezpečení. Odhady pocházejí z japonského Národního institutu pro výzkum populace a sociálního zabezpečení.

Kritici se však do vládní agendy nehrnou, uvedl South China Morning Post. Argumentují tím, že vytvoření další seznamovací aplikace financované daňovými poplatníky nemusí být řešením problémů, kterým čelí nezadaní. Navrhují, aby město a národní vlády řešily zásadní problémy způsobující pokles sňatků a porodů. Finanční omezení se objevují jako významný faktor, přičemž mnoho japonských občanů vyjadřuje nedostatek zdrojů na manželství a výchovu dětí.

K TÉMATU  Blíží se Vánoce, co technologického dostaneme pod stromeček?

Představitel tokijské vlády zdůraznil, že sedm procent těch, kteří se chtějí oženit, čelí překážkám kvůli potížím při setkání s potenciálními partnery a nepohodlí se soukromými dohazovacími službami. Vyřeší seznamovací aplikace problém, že je Japonsko třetí nejosamělejší národ na světě?

MOHLO BY SE VÁM HODIT

HONOR Magic V2 je nejtenčím a nejlehčím skládacím telefonem na světě

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Doplněno o fotky a postřehy: Vega 6 star obohatila flotilu produktů značky Niceboy nedávno jako poslední ze dvou. Kromě nativního 2K videa se snaží zaujmout schopnostmi běžného fotoaparátu v nastavení parametrů včetně aktivní stabilizace obrazu. Samozřejmě čekejte dostatek (možná až nadbytek) příslušenství v luxusním balení. Stačí to na přesvědčení zákazníků, aby kameru koupili?
Přinášíme unboxing video sluchátek Niceboy HIVE Pins, která již mají noevé logo a také nabízí Bluetooth 5.0 pro zaručený kvalitní přenos zvuku. Krytí IPx4 sluchátkům zaručuje bezpečné používání v dešti a díky třem velikostem nástavců padnou do každého ucha. A hlavní má být nárůst výdrže oproti pědchůdcům při dobrém poměru cena/výkon.
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.
Powerbanku D16750 jsem poprvé viděl na tiskovce společnosti AData a, když se přiznám, že mám tyto odolné věci prostě tak nějak rád, nepřekvapí vás, že jsem okamžitě zatoužil po jednom kousku na recenzi. Přání se mi splnilo, ba co víc: „Dejte jí, co proto!“ Dostal jsem požehnání k drsnějšímu zacházení…
Dlouho jsem u svých notebooků hluk a aktivní chlazení neřešil. Prostě ho prostě neměly, díky Atomu či Celeronu N si vystačili s pasivním chlazením. Zatoužil jsem však po výkonu Intel Core i5 procesoru, více RAM (2 ani 4 GB už mi nestačí) a plnohodnotném SSD disku, což s sebou nese opět aktivní chlazení a hluk ventilátoru...

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek