Neděle , 20. 04. 2025

Marcela

Matrox volí AMD pro své nové „grafiky“

04. 09. 2014

04. 09. 2014

Společnost Matrox vždy platila za tvůrce profesionálních grafických karet s kvalitním 2D obrazem, ambice o maximální 3D výkon opustila se svojí Parhelií již dávno. Pro své nové grafické karty určené pro více monitorů nyní volí čipy AMD.

Hlavním při tom opět nebude maximální 3D výkon, ale stabilita a spolehlivost pro nasazení v korporátním prostředí, průmyslu, oblasti zabezpečení apod. Představuji si to tak, že Matrox se hodí všude tam, kde neustále svítí velké množství displejů. Věříme, že i zde bude kladen důraz na pasivní chlazení.

AMD GCN (Graphics Core Next) GPU má plnit následující požadavky: 28nm výrobní proces s 1,5 miliardy tranzistory, podporu DirectX 11.2, OpenGL 4.4 a OpenCL 1.2, Shader Modelu 5.0 a PCI Express 3.0 a 128bitové paměťové sběrnice. Samozřejmostí bude i spolupráce s programem Matrox PowerDesk.

Zdroj: Matrox

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Spolu s novým laptopem VisionBook 14Wa s volným slotem pro 2,5palcový disk jsme se rozhodli otestovat jeho možnosti i pomocí SSD disku Transcend SSD230S. S kapacitou 512 GB zaplatíte sice jen o tisícovku méně než za notebook, přesto ale zkusme ilustrovat možný přínos pro slabší stroje.

Kdo hledá úložný prostor s větším objemem, než mají běžné flash disky, netouží jej mít připnutý na klíčích a přesto kompaktní, aby se vešel pohodlně do kapsy (nemluvě o kapacitě versus cena), pro toho může být tento „portable“ externí disk to pravé. Může mít i ještě s větší kapacitou, ale to už musí počítat s vyšší cenou a silnější krabičkou, než u tohoto 1 TB obsahem velkého 2,5palcového disku.

Nepřehlédněte

Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek