Úterý , 15. 04. 2025

Anastázie

Nothing odhalil svůj komunitně vyrobený telefon

11. 11. 2024

11. 11. 2024

Společnost Nothing vede spoluzakladatel OnePlus Carl Pei a používá mnoho stejných taktik, jaké jsme viděli během prvních dnů OnePlus. Tyto společnost nyní vyrobila „komunitní“ telefon. Nese název Phone (2a) Plus Community Edition. Jde o jedinečný smartphone navržený ve spolupráci s jeho komunitou. Tento projekt viděl fanoušky, kteří zasílali nápady na hardware, software a marketing, přičemž vítězové byli vybráni ke spolupráci přímo s designovým týmem Nothing.

Smartphone vytvořený ve spolupráci s komunitou

Vítězný design se vyznačuje zadním panelem, který svítí ve tmě díky použití fosforeskujících materiálů. Tento koncept „fosforescence“, který vyvinuli Astrid Vanhuyse a Kenta Akasaki, je pouze běžnou fosforeskující zadní stranou – není poháněna sluncem, ale spíše ukládá světlo z jiných zdrojů, aby pak svítila, jakmile světla vypnete. Je to docela cool trik, který se pravděpodobně stane dobrým tématem konverzace s vašimi přáteli, pokud jste na večírku.

Jedinečný hardware doplňuje šest tapet vytvořených Andrésem Mateosem, nazvaných „Connected Collection“. Tyto návrhy byly vyvinuty pomocí AI a technik digitálního návrhu ve spolupráci se softwarovým týmem Nothing. Obal navržený Ianem Henrym Simmondsem se řídí přístupem „Méně je více“ s výraznou grafikou a reflexními prvky, které jsou v souladu s estetikou telefonu zářící ve tmě. Sonya Palma vedla marketingovou kampaň s názvem „Najděte své světlo. Zachyťte své světlo“.

Kampaně se zúčastnilo několik fanoušků Nothing a toto je výsledek. Nejedná se o rozšířené vydání – Phone (2a) Plus Community Edition je limitovaná verze pouze 1 000 kusů a je k dispozici na všech trzích, kde se telefon (2a) Plus prodává. Spouští se 12. listopadu na Nothing.tech a prostřednictvím vybraných prodejců, takže pokud si nějaký chcete pořídit, sledujte ho.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.
Znáte cloudové úložiště? To je to magické místo, kde mizí vaše data, aby se znovu objevila kdekoli na světě, kdykoli si vzpomenete. Ale jak bezpečné toto místo je? A může váš cloudový účet někdo vykrást, nebo jsou vaše data chráněná lépe než Fort Knox? A co vlastně znamená end-to-end a zero-knowledge šifrování nebo dvoufaktorová autentizace? Připravte se na informativní jízdu světem cloudové bezpečnosti, kde zjistíte, zda jsou vaše online data skutečně v bezpečí.   

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek