Úterý , 26. 11. 2024

Artur

Nová specifikace HDMI 2.0a

09. 04. 2015

09. 04. 2015

Nezisková organizace HDMI Forum včera oznámila dokončení a vydání nové verze specifikace HDMI 2.0a.

Specifikace byla aktualizována pro přenos HDR formátů (High Dynamic Range Imaging), které nabízejí rozšíření kvality obrazu vyššími detaily na tmavé i světlé části obrazu současně. „Uvědomili jsme si, že HDR bude kritický prvek vývoje odvětví. Naše podpora HDR umožňuje výrobcům, kteří přijali 800 + HDMI 2.0, vyvíjet produkty s vedoucím postavením na trhu a udržovat vzájemnou kompatibilitu v rámci celého HDMI ekosystému,“ řekl Robert Blanchard, předseda HDMI Forum, Inc.

TIP: DisplayLink a 5K obraz putující skrz USB

Přidání podpory HDR má dle slov ředitele organizace Arnolda Browna znamenat též udržení kroku s Hollywodem v rámci podpory nejnovějších technologií pro obsah jeho produce.

TIP: Xtreamer Prodigy 4K: Multimediální centrum s nahráváním na HDMI vstupu

Připomeňme jen, že HDMI 2.0 znamená mimo jiné podporu pro 4K rozlišení v 50 / 60 Hz, také zejména 32 audio kanálů a s tím spojený datový tok 18 Gbit/s.

Zdroje: HDMI.org, HDMI Forum

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Oblékněte své vánoční dárky do technologického šarmu! Naše recenze a doporučení pro letošní vánoční sezónu vám přináší špičkové tipy na technologické dárky, které rozjásají oči všech milovníků inovací. Od chytrých zařízení až po high-tech zážitky – darujte svým blízkým něco výjimečného, co nejen potěší, ale také jim přinese radost a moderní pohled na svět v jednom.
V moderním světě, kde první dojem může hrát velkou roli, má tisk kvalitních etiket zásadní význam. Etikety nesou nejen informace, ale i identitu vaší značky. A aby byla tato identita zachycena co nejpřesněji a nejvýrazněji, je potřebná tiskárna štítků, která spojuje technickou preciznost s kreativním potenciálem.
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek