Středa , 05. 03. 2025

Kazimír

Novinky v GPS navigacích MIO

28. 03. 2007


Firma MIO přináší na Evropský trh nové GPS navigace. Po exklusivním modelu multimediální navigace H610 se tak dostává další horké želízko na náš trh, a to v podobě ucelené série modelu C520 a modelu C720.

Série modelů C520 nahrazuje bestseller C710+ a model C720 naopak rozšiřuje portfolio osobních navigací směrem k HiTech technologiím.Oba modely C520 a C720 se vyznačují širokoúhlým displejem velikosti 4,3″ v poměru stran 16:9. Velkou výhodou použitých displejů není jen velikost, ale též i vyšší rozlišení 480×272 oproti 320×240.

Součástí zařízení je nová verze navigačního systému MIOMAP využívající tento displej, kdy umožňují buď klasické využití displeje pro zobrazení mapy v poměru 16:9 nebo naopak rozdělení obrazovky na dvě částí, kdy ve dvou třetinách je zobrazena mapa a v jedné třetině doplňující informace jako například itinerář, okolní POI, RDS-TMC informace a další. Díky tomuto
zobrazení má uživatel přístupné všechny důležité informace hned z hlavní
obrazovky a nemusí je hledat „uvnitř“ menu.

Série C520 obsahuje modely: C520+ (mapy východní Evropy), C520F+ (34 map
celé Evropy) a C520FT+ (stejné jako C520F+ s RDS-TMC držákem zařízení)

Model C720 pak na rozdíl od modelů série C520 obsahuje dvojnásobnou interní
paměť, zabudovaný fotoaparát 2mpx a OCR čtečku vizitek.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Test powerbanky jsme vám dlouho nenabídli, při tom se rychle píší a práce s tím taky není tolik. :o) Ale vážně. Naposledy to byla snad odolná AData D16750 (resp. D8000L), kde jsme se více zaměřili na pokusy ji zničit. Slouží stále. Dnes tu máme obyčejnou za to kapacitně obrovskou P20100 za přijatelnou cenu. A to není jediný parametr, ve kterém předčila nezničitelného sourozence...

Nepřehlédněte

Z telefonu myPhone Hammer Iron 3 jsme příliš nadšení nebyli pro jeho hardwarovou nedostatečnost a absenci 4G. Výrobce však vyrukoval s modelem LTE, který vypadá stejně, uvnitř jde však o úplně jiný stroj. Přirovnali bychom jej ke Golfu GTI, ten je stále “lidovým” Golfem. Proti základnímu modelu s výkonem kolem 100 koní jde však o zcela jiný stroj, krotící stádo 230 plnokrevníků.