Pátek , 04. 10. 2024

František

Play Station 3 jako Blu ray přehrávač zase v kurzu?

20. 08. 2009

PS3 je už dlouho zajímavý kousek elektroniky, který byl zpočátku finančně velmi výhodný i jako Blu ray přehrávač. Časem jej ale cenou dohnaly klasické hi-fi přehrávače. Sony nyní chystá novou tenkou verzi, která bude současně zase levnější. Vyplatí se?

Nová PS3 je o 32 % menší, 36 % lehčí a spotřebuje o 34 % méně energie. Na trh přijde 1. Září za cenu 299 Euro (7700 Kč) v Evropě a v USA jako obvykle vyjde výrazně levněji – 299 USD (5500 Kč). Majitele Sony televizorů potěší funkce Bravia Sync, díky níž mohou využít dálkové ovládání televizoru i pro PS3.

Tímto se cenově PS3 dostane zase blíže k hi-fi přehrávačům, přičemž nabízí mnoho navíc. Kromě hraní her a přístupu na internet plánuje Sony na podzim spustit online půjčovnu a prodejnu filmů v standardním i HD rozlišení. Mluví o Evropě, ale zda dojde na českou lokalizaci, raději spekulovat nebudeme. Bylo by to záslužné, užitečné, revoluční, ale stejně tak je to nepravděpodobné.

 

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Firma Lamax je nám sympatická tím, že je původem česká, sídlící v Praze. Své produkty navrhuje a vymýšlí u nás v Česku, výroba probíhá (ostatně jako u spousty dalších výrobců) v Asii. A protože fandíme těm, kteří dokáží se ctí konkurovat velkým a zavedeným značkám, pojďme se dnes podívat na další kus z dílen Lamaxu, tentokrát na bezdrátová sluchátka Elite E-1 a zkusme se zaposlouchat do „beatů“.

Polská značka nás nedávno vcelku překvapila sluchátky Argon 600, a proto jsme se již bez větších předsudků pustili i do testování herní myši Krypton 550. Produktoví specialisté si evidentně libují v chemických názvech vzácných plynů, nemyslíte? Jak tedy zvládají navrhnout herní myš?

Na trhu s příslušenstvím pro videokamery a fotoaparáty Sony, se objevil kabelový ovladač od čínské firmy JJC, která má ve svém portfoliu velké množství příslušenství v oboru pořizování záběrů, ať již statických či pohyblivých.

Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek