Úterý , 01. 07. 2025

Jaroslava

Diskuze k článku

9 Responses

  1. Re: Recenze Ainol Numy 3G Talos II – YouTube problem
    Aplikace YouTube v tabletu nepřehrává video úplně plynule, máte někdo podobný problém?

    1. Re: Recenze Ainol Numy 3G Talos II – YouTube problem
      Aplikace YouTube přímo od Googlu opravdu občas zlobí a je často aktualizována. Takže je pravděpodobné, že se v budoucnu její funkce „upraví“. Ale zkoušel jsem YouTube otevřít v prohlížeči Google Chrome (nutno doinstalovat, což vřele doporučuji) a tam běží vše naprosto bez problému.

  2. Re: Recenze Ainol Numy 3G Talos II – vše v tabletu …
    Včera jsem ho rozbalil: strašný zvuk, padá Wifi,horší ovládání dotykového displeje, trochu se seká na netu,z youtube byl rozhozen zvuk/obraz. Celkem slušný displej, sinchon z pc ok,foťák odpovídající. Celkem 2-3. Hlavně mě zklamal špatný zvuk z vestavěných repro. (mám starého Samsung NOte 1 a min 2x silnější a kvalitnější zvuk z 1 repráku)

    1. Re: Recenze Ainol Numy 3G Talos II – vše v tabletu …
      Zkoušel jste Youtube v Chrome? O problému aplikace YT jsme tu psali, ta opravdu zlobí. Tablet tu ještě mám, používám jej, jiné potíže nezaznamenávám (Wifi drží, dotyk bez problému, web bez problému), kvalita zvuku v pohodě, i když více hlasitosti by se občas hodilo.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Výběr článků

Pravděpodobně jste narazili na problém, kdy film, televizní pořad nebo jiné video může být v některých částech příliš tiché a v jiných příliš hlasité. Google zavádí novou funkci v aplikaci YouTube pro televizory (nikoli YouTube TV), která má tento problém na televizorech vyřešit.
Na myšlenku vyzkoušet si výkonnou víceportovou USB nabíječku mě přivedly dvě skutečnosti, na stole se i začaly množit věci, čekající na nabití, a koupě hybridního tabletu s Atomem, který je nabíjen prostřednictvím USB. Hledal jsem alternativu k přehřívající se 2A nabíječce dodané s počítačem.
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek