Re: Sony je nejpopulárnější značkou Jsem rád, že tomu tak je. Býval jsem v mládí velkým příznivcem firmy Panasonic/Technics (Matsushita electronic). Postupem času degradovaly a naopak Sony, který pro mne byl v té době synonymem elektronického šmejdu, se vypracoval, až tam, kde je dnes, tzn. na špičku pelotonu. Mám od nich doma většinu svých elektronických „hraček“ a jsem s nimi spokojený. Mouchy také mají, ale dají se tolerovat, protože pozitiv je daleko více. I já mohu tuto značku doporučit všem zájemcům o kvalitní elektroniku. Nemám nic, proti ostatním značkám, ale SONY je SONY. Utkvěl mi v paměti jejich, snad více, jak deset let starý reklamní slogan, který mě velmi zaujal. byl spojený s kampaní na camcordery: Se Sony za slony. 😀
Re: Sony je nejpopulárnější značkou Tak v segmentu běžných uživatelů, kteří také dělali tu anketu, to asi odpovídá. Ale třeba Pioneer si stojí za japonskou kvalitou ještě o něco lépe (otázka je, jak dlouho mu to ještě vydrží, než zkrachuje nebo něco podobného) a našli by se i další, ovšem samozřejmě už méně finančně přívětiví a tudíž ne tak oblíbení.
I v dnešní době je hodně lidí, kteří telefonování za volantem řeší po staru – buď nevolají, nebo zvednou telefon k uchu, bezpečnost nebezpečnost, pokuta ne pokuta. Já jsem nějakou dobu toto řešil telefonem v držáku a hlasitým odposlechem. Levné, ale nepohodlné. Do doby, než na mě vykoukl testovaný produkt od BML doslova za pár korun…
V moderním světě, kde první dojem může hrát velkou roli, má tisk kvalitních etiket zásadní význam. Etikety nesou nejen informace, ale i identitu vaší značky. A aby byla tato identita zachycena co nejpřesněji a nejvýrazněji, je potřebná tiskárna štítků, která spojuje technickou preciznost s kreativním potenciálem.
Phishingové odkazy a malware jsou známou hrozbou pro každého, kdo prohlíží internet. Sofistikované útoky však dokážou zaskočit i ty uživatele, kteří se nejvíce zajímají o bezpečnost. A nic není sofistikovanější než vydávat se za Google na vlastní platformě Google.
Jako má Renault svoji Dacii, podobně má Lamax značku BML (sdílí stejného majitele) - tedy produkt, který vždy bude o něco levnější za cenu kompromisů. U akčních kamer to dříve fungovalo, i když BML již dlouho nevyrukovalo s ničím novým. Proč by tomu mělo být jinak u reproduktorů? Říkám si. Rovnou kupuji nový reproduktor BML S6, nechce se mi totiž čekat. A lidi na srovnávači cen jej chválí...
Nabídce na testování odolného hardwaru neodoláme nikdy, tyto věci nás baví. Testování není pouze o naměření výkonu a popisu funkčnosti. Lze si vyhrát s tím, co věc vydrží, přesně tento postup jsme zvolili u disku HD770G. Sáhli jsme třeba po Coca-Cole.
3 Responses
Re: Sony je nejpopulárnější značkou
Jsem rád, že tomu tak je. Býval jsem v mládí velkým příznivcem firmy Panasonic/Technics (Matsushita electronic). Postupem času degradovaly a naopak Sony, který pro mne byl v té době synonymem elektronického šmejdu, se vypracoval, až tam, kde je dnes, tzn. na špičku pelotonu. Mám od nich doma většinu svých elektronických „hraček“ a jsem s nimi spokojený. Mouchy také mají, ale dají se tolerovat, protože pozitiv je daleko více. I já mohu tuto značku doporučit všem zájemcům o kvalitní elektroniku. Nemám nic, proti ostatním značkám, ale SONY je SONY. Utkvěl mi v paměti jejich, snad více, jak deset let starý reklamní slogan, který mě velmi zaujal. byl spojený s kampaní na camcordery: Se Sony za slony. 😀
Re: Sony je nejpopulárnější značkou
Tak v segmentu běžných uživatelů, kteří také dělali tu anketu, to asi odpovídá. Ale třeba Pioneer si stojí za japonskou kvalitou ještě o něco lépe (otázka je, jak dlouho mu to ještě vydrží, než zkrachuje nebo něco podobného) a našli by se i další, ovšem samozřejmě už méně finančně přívětiví a tudíž ne tak oblíbení.
Re: Sony je nejpopulárnější značkou
Pokud se nepletu, tak SONY dává od roku 2007 do svých DVD/HDD rekordérů mechaniky právě od Pioneer.