Čtvrtek , 09. 01. 2025

Vladan

Diskuze k článku

3 Responses

  1. Re: Sony je nejpopulárnější značkou
    Jsem rád, že tomu tak je. Býval jsem v mládí velkým příznivcem firmy Panasonic/Technics (Matsushita electronic). Postupem času degradovaly a naopak Sony, který pro mne byl v té době synonymem elektronického šmejdu, se vypracoval, až tam, kde je dnes, tzn. na špičku pelotonu. Mám od nich doma většinu svých elektronických „hraček“ a jsem s nimi spokojený. Mouchy také mají, ale dají se tolerovat, protože pozitiv je daleko více. I já mohu tuto značku doporučit všem zájemcům o kvalitní elektroniku. Nemám nic, proti ostatním značkám, ale SONY je SONY. Utkvěl mi v paměti jejich, snad více, jak deset let starý reklamní slogan, který mě velmi zaujal. byl spojený s kampaní na camcordery: Se Sony za slony. 😀

    1. Re: Sony je nejpopulárnější značkou
      Tak v segmentu běžných uživatelů, kteří také dělali tu anketu, to asi odpovídá. Ale třeba Pioneer si stojí za japonskou kvalitou ještě o něco lépe (otázka je, jak dlouho mu to ještě vydrží, než zkrachuje nebo něco podobného) a našli by se i další, ovšem samozřejmě už méně finančně přívětiví a tudíž ne tak oblíbení.

      1. Re: Sony je nejpopulárnější značkou
        Pokud se nepletu, tak SONY dává od roku 2007 do svých DVD/HDD rekordérů mechaniky právě od Pioneer.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Výběr článků

Po testech sluchátek Elite a Blaze, které se ukázaly jako velmi kvalitní produkty od firmy Lamax, jsem se dostal i k „peckám“, a to taktéž bezdrátovým. Jedná se konkrétně o model Tips1, který je v nabídce špuntů od Lamaxu cenově nejdostupnější (790 Kč). Lamax vyrábí další dva modely – Pax1 (990 Kč) a Dots1 (1 690 Kč).
Vláda v roce 2020 schválila zavedení DPH na malé zásilky ze zemí mimo Evropskou unii. Dosud byly balíčky v hodnotě do 22 eur od daně osvobozeny. Novela zákona tak zavádí do české legislativy předpis EU, který tuto výhodu od roku 2021 ukončuje. Stát si od opatření slibuje větší výběr daní a spravedlivější tržní prostředí. Odborníci očekávají zdražení zboží a snahy o obcházení nových pravidel.
Plánování společenských událostí, veletrhů nebo prodejních akcí může být náročný úkol. Každý organizátor hledá ten správný prvek, který udělá z události nezapomenutelný zážitek. Přenosné party stany, známé také jako reklamní nebo prodejní stánky, jsou tímto prvkem, který přidává do každé akce nádech jedinečnosti a pohodlí.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek