Pátek , 10. 01. 2025

Břetislav

Canon zve na oblíbenou akci v pražské ZOO

27. 05. 2020

27. 05. 2020

Nejvyšší čas opět vyrazit ven a nejlépe s fotoaparátem v ruce! Oblíbená akce Canon ZOOM v ZOO Praha je k tomu nejlepší příležitostí. V úterý 9. června bude možné si vyzkoušet techniku Canon, vytisknout fotky zdarma a k tomu vyhrát hodnotné ceny.

Úterý 9. června od 10:00 do 17:00 by si měli příznivci focení dát do kalendářů do červeného rámečku. Mohou se mj. těšit na přednášky osobností, jakými jsou fotografové Jan Stria, Martin Mecenarowski a nejznámější český horolezec Radek Jaroš.

Zájemci si také budou moct vyzkoušet služby Canon CPS pro profesionální fotografy – na počkání si nechat zdarma vyčistit čip digitální zrcadlovky.

Připravena je pro účastníky akce i tradiční soutěž o hodnotné ceny. Kdo nejlépe nafotí jedinečné momenty ze života zvířat, vyhraje kompaktní zrcadlovku Canon EOS 250D, další v pořadí získají přenosnou tiskárnu Zoemini či multifunkční tiskárnu PIXMA TS8350.

Pro účast na akci je nutné uhradit vstup do pražské ZOO. Vstup na stanoviště je po registraci zdarma. Počet účastníků je omezen, zájemci se mohou zaregistrovat ZDE.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Závody v pokroku v oblasti umělé inteligence jsou v plném proudu. Jednotlivé společnosti dělají vše proto, aby mohli zákazníkům nabídnout lepší možnosti AI. Po dlouhé době je tu něco, v čem mohou technologičtí giganti skutečně soutěžit. Jedna z nejznámějších technologických společností, Huawei, se zaměří na zvýšení výroby svého AI čipu Ascend 910B na úkor výroby svých telefonů Mate 60, alespoň v jednom závodě.
Již číslo v názvu napovídá, že tato kamera se bude v portfoliu Lamaxu řadit na jeho začátek, stává se nejlevnější modelem. Co to v praxi znamená pro zákazníka? Papírově se prakticky shoduje (popisky s piktogramy na produktových stránkách jsou prostě totožné) s dražším modelem Lamax X7.1 Naos, což vypadá lákavě.
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek